کد خبر: 695178
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
نقد و نظر
ابتكار سخنان شهيندخت مولاوردي، معاون رئيس‌جمهور را مورد توجه قرارداده و با درج تيتر «دولت دست و پايم را بسته است» گلايه‌هاي جهت دار وي را تشريح كرده است.
ابتكار سخنان شهيندخت مولاوردي، معاون رئيس‌جمهور را مورد توجه قرارداده و با درج تيتر «دولت دست و پايم را بسته است» گلايه‌هاي جهت دار وي را تشريح كرده است.
در قسمتي از اين اظهارات آمده است: معاون رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشستي با انتقاد صريح از عدم توجه به نقش زنان در دولت گفت و بيان مي‌كند: من احساس مي‌كنم مانند فردي هستم كه دست و پاي او به شكل صليبي بسته شده است، اما از او مي‌خواهند با كسي كه ايستاده مسابقه دو بگذارد.
هر چند ابتكار- يكي از حلقه‌هاي روزنامه‌هاي زنجيره‌اي- به سخنان معاون رئيس دولت به صورت خاص پرداخته است اما شايد اظهارات وي خيلي هم خالي از واقعيت نباشد.
 چراكه اين جايگاه – همچنان كه بسياري از كارشناسان از جمله خود خانم مولاوردي اعتراف مي‌كند - تشريفاتي و تنها يك پرستيژ كاذب است كه به بهانه توجه به موقعيت و مقام زنان تشكيل شده اما هيچ راهبرد و برنامه مشخصي براي حركت در اين جهت ندارد.
در كنار اين وظايف تعيين شده براي اين معاونت كاملاً با وزارتخانه‌ها و مجموعه‌هاي ديگر دولت در تداخل و تلاقي است و ازاين جهت اين سؤال را بايد از خانم مولاوردي و ديگر مسئولان بلند پايه دولتي پرسيد كه چرا جايگاه مديريتي ويژه‌اي براي زنان كشور تعريف شده اما خروجي و كاركرد آن نامشخص است به گونه‌اي كه صداي خانم مولاوردي هم در آمده است.
نكته ديگر آنكه با توجه به سخنان خانم مولاوردي اين سؤال براي افكار عمومي پيش مي‌آيد كه آيا بهتر نيست مسئولان دولتي به جاي گلايه‌هاي هزينه زا آن هم در تريبون‌هاي عمومي عطاي اين معاونت را به لقايش بخشيده و به فكر كارهاي تأثير‌گذار در اين حوزه باشند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار