کد خبر: 690960
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
موزونی:
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: میزبانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان کرمانشاه واگذار شد.

کرمانشاه خبرنگار جوان: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: میزبانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان کرمانشاه واگذار شد.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، رضا موزونی اظهار داشت: دور پایانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به احتمال فراوان در روزهای پایانی بهمن ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد و در آن قصه‌گویان برگزیده جشنواره‌های استانی کانون و چندین قصه‌گوی بین‌المللی حضورخواهند داشت.

وی افزود: داوری آثار برگزیده این جشنواره‌ها نیز برای انتخاب برترین‌های این رویداد فرهنگی به زودی آغاز خواهد شد.

موزونی گفت: دوره‌ پیشین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون سال ۱۳۹۱ در تبریز برگزار شد و اکنون میزبانی هفدهمین دوره‌ی آن به کرمانشاه واگذار شده است.

گفتنی است، محسن فضلی معاون فرهنگی کانون و رییس جشنواره با صدور حکمی رضا موزونی مدیر کانون این استان را به سمت مدیر اجرایی این جشنواره منصوب کرده است.

در همین حال معاون فرهنگی کانون در حکمی که برای مدیر کانون استان کرمانشاه صادر کرده، از وی خواسته است به عنوان مدیر اجرایی جشنواره و در سالی که به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" مزین شده است، ضمن بهره جستن از تمامی ظرفیت‌های استان و هماهنگی با دبیر جشنواره، در مسیر اعتلای فرهنگ قصه‌گویی به‌ویژه پاس‌داشت و احیای قصه‌های بومی و محلی اهتمام ورزد.

فضلی در ادامه بر کوشش برای برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و نیز فراهم‌آوردن شرایط مطلوب برای بهره بردن عموم مخاطبان از فضای جشنواره و برنامه‌های قصه‌گویی تاکید کرده است.

وی هم‌چنین در این حکم با بیان این‌که دیر زمانی است که هنر قصه‌گویی؛ موثرترین نقش را در حفظ فرهنگ شفاهی ملل بر عهده داشته است، آورده است: کانون با برگزاری شانزده دوره‌ جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به لطف و مدد مدیران، کارشناسان و مربیان دل‌سوز و پرتوان، توانسته است در راه اعتلای این هنر برجسته گام‌های موثری برداشته و در مسیر برگزاری هفدهمین جشنواره بار دیگر اهمیت این فعالیت ارزشمند و توانایی نیروهای لایق مجموعه را یادآور شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر