کد خبر: 689623
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
مدیر کل راه و شهر سازی خوزستان از آغاز طرح راهداری زمستانه در خوزستان خبر داد .

 مدیر کل راه و شهر سازی خوزستان از آغاز طرح راهداری زمستانه در خوزستان خبر داد .

نصراله دهقانی گفت: طرح راهداری زمستانه آغاز شده و از آنجایی که هر شهرستان دارای اداره راه و شهرسازی است، به‌طور متوسط در هر شهرستان یک اکیپ راهداری داریم و در برخی شهرستان‌ها تعداد اکیپ‌ها بیشتر است.

وی افزود: در حال حاضر نیروها و تجهیزات راهداری پاسخگوی این فصل است و مشکل خاصی وجود ندارد.


نصرالله دهقانی ادامه داد : با آغاز فصل بارندگی‌ها، خوشبختانه محورها و شریان‌های اصلی خصوصا مناطق کوهستانی که در معرض تهدید ریزش و سیل هستند، تحت پوشش عوامل نیروهای راهداری قرار دارند.

 مدیر کل راه و شهر سازی خوزستان افزود: طبیعی است که در مناطق برف‌گیر، کوهستانی و دارای بارش بیشتر همچون اندیکا و دهدز امکانات و عوامل راهداری بیشتری مستقر خواهند شد.


 دهقانی ادامه داد: امسال هنوز بارانی نیامده که خسارت زیادی وارد کند؛ در سال‌های گذشته نیز مورد یا خسارت بحرانی در جاده‌ها نداشتیم و فقط یک مورد ریزش در جاده امام‌زاده عبدالله باغملک رخ داد که خوشبختانه در موعد مقرر خود بازگشایی و مورد استفاده قرار گرفت.

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان‌کرد : جاده تاراز ـ مسجدسليمان ـ شهركرد، جاده ايذه ـ دهدز به سمت شهركرد، جاده‌هاي رامهرمز ـ بهبهان به سمت شيراز و كهگيلويه و بويراحمد، محورهاي مهم  در راهداری زمستانی به شمار مي‌آيند.
 
 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار