کد خبر: 689499
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
در حال حاضر یک هزار و 800 تاکسی فعال در خطوط مختلف این شهرستان فرسوده بوده و باید برای نوسازی آنها اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان کرج با اعلام این مطلب گفت: مرکز استان البرز جزو بزرگ‌ترین و پر جمعیت‌ترین کلانشهرهای کشور به شمار می‌آید و این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون‌ نفر، نیازمند ناوگان حمل و نقل پویا و فعال است تا خدمات‌رسانی به شهروندان در این حوزه، با کیفیت مطلوبی انجام شود.

پرویز اسکندری گفت: به طور قطع شرایط و بافت و تراکم جمعیتی کرج به صورتی است که برای رسیدن به نقطه مطلوب، باید تلاش بسیاری زیادی داشته باشیم تا مردم را از استفاده وسائل نقلیه شخصی بازداشته و آنها را تشویق به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کنیم. اسکندری افزود: برای تحقق این مهم تلاش‌های خوبی از سوی تاکسیرانی انجام شده و تنها در حوزه کمی، طی یک دهه اخیر ظرفیت تاکسی‌ها در کرج سه برابر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 12 هزار تاکسی در سطح شهرستان کرج به صورت روزانه و مستمر خدمات‌رسانی می‌کنند که از این تعداد تنها یک هزار دستگاه بنزینی بوده و مابقی دوگانه‌سوز هستند گفت: از کل تعداد تاکسی‌های فعال در شهرستان کرج حدود یک هزار و 800 دستگاه تاکسی فرسوده بوده و باید نوسازی شود که این امر نیز با ارائه تسهیلاتی به متقاضیان در دست انجام است. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج افزود: پیش از این نیز بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی در کرج نوسازی شده بود که امیدواریم این تلاش‌ها در افزایش کیفیت خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی مرکز استان البرز موثر باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار