کد خبر: 689044
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
سردار شعبانی در اجتماع بسیجیان کرمانشاه:
بسیج در تمام عرصه‌ها متناسب با نیاز جامعه به میدان می‌آید و در تمام بخش‌ها از جمله هنرمندان، حقوقدانان، دانش‌آموزان، ورزشکاران و دیگر اقشار به‌صورت سازماندهی شده‌ آماده خدمت هستند.
احسان شکری نیا

کرمانشاه – خبرنگار جوان: جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها متناسب با نیاز جامعه به میدان می‌آید و در تمام بخش‌ها از جمله هنرمندان، حقوقدانان، دانش‌آموزان، ورزشکاران و دیگبسیج در تمام عرصه‌ها متناسب با نیاز جامعه به میدان می‌آید اقشار به‌صورت سازماندهی شده‌ آماده خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، سردار ناصر شعبانی در گردهمایی بزرگ بسیجیان کرمانشاه در سالن ورزشی حضرت امام خمینی(ره) این شهر، افزود: بسیجیان به عنوان نیرویی متدین  و انقلابی در تمام دوران‌ انقلاب اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع) افزود: بسیج در تمام عرصه‌ها متناسب با نیاز جامعه به میدان می‌آید و در تمام بخش‌ها از جمله هنرمندان، حقوقدانان، دانش‌آموزان، ورزشکاران و دیگر اقشار به‌صورت سازماندهی شده‌ آماده خدمت هستند.

سردار شعبانی سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را مرهون نشر تفکر بسیج دانست و بیان کرد: بسیجیان، حماسه‌سازان تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند و امروزه بسیج در رویارویی با قدرت‌های استکباری  و نخبگان جهان با قدرت ظاهر می‌شود.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع)، ایران اسلامی در عصر حاضر را پر صلابت‌تر از گذشته دانست و افزود: بسیج در حقیقت مردمی سازمان‌یافته هستند و باید از ظرفیت عظیم بسیجیان در عرصه‌های مختلف بهره لازم برده شود.

وی حضرت ابوالفضل(ع) را اسوه و الگوی تمام بسیجیان عنوان و خاطر نشان کرد: بسیجیان باید در کسب معرفت و بصیرت و نیز داشتن قدرت فیزیکی و جسمانی، این شهید راه حق را سرلوحه خود قرار دهند.

سردار شعبانی نشر تفکر بسیج در اقصی نقاط جهان را الهام گرفته از ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز اندیشه بسیجی در عراق، لبنان و سوریه طنین‌انداز شده و عراق امروز دارای دو میلیون نیروی کارآزموده و سازماندهی‌شده برای مقابله با دشمن خونخوار، داعش است.

وی وجود با برکت میلیون ها بسیجی کارآزموده در سراسر جهموری اسلامی ایران را سبب ارتقاء توانمندی کشور و نشان دادن قدرت دفاعی و ظرفیت عظیم مردمی در کشور دانست و خواستار جذب اقشار مختلف مردم به این نیروی فداکار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر