کد خبر: 684027
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:
درویش نژاد در دومين نشست مجمع عمومي خانه مطبوعات استان هرمزگان گفت: توسعه پايدار جامعه منوط به توسعه متوازن، هماهنگ و منسجم مطبوعات است.

عليرضا درويش نژاد به اهميت نقش مطبوعات در جامعه پرداخت و افزود: مطبوعات در تمامي حوزه هاي اجتماعي، سياسي، فرهنگي با توليد محتواي مناسب و وارد كردن تلنگر زمينه اصلاح امور را فراهم مي كند.

وي خود را متعلق به خانواده مطبوعات دانست و اظهار داشت: به همين خاطر با دغدغه هاي خبرنگاران در حوزه هاي مختلف معيشتي، حقوقي و اجتماعي آشنايي دارم و تمام سعي خود را در جهت رفع آن ها به كار خواهم گرفت.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خانه مطبوعات را حامي و پناهگاه خبرنگاران معرفي كرد و گفت: خانه مطبوعات به عنوان يك مرجع و مركز مهم مي تواند در موضوع ها و مسائل مختلف عملكردي چشمگير و تأثيرگذار داشته باشد.

درويش نژاد ضمن تأكيد بر اين موضوع كه معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد و هم چنين اداره كل، اهتمام ويژه اي در حفظ جايگاه خانه مطبوعات دارند افزود: اساسنامه مدير خانه مطبوعات بايد هم پاسخگوي نيازها و راهبردهاي حاكميتي و هم نيازهاي بومي جامعه اي را كه قرار است در آن اجرا گردد، باشد كه با رايزني و مشورت خانواده مطبوعات اين امر به راحتي امكان پذير است.

وي خواهان برگزاري انتخاباتي سالم و همه گير شد و عنوان كرد: پرهيز از افراط و تفريط و مشاركت همه طبقه ها و گروه هاي فكري مي تواند زمينه ساز انتخاباتي مثبت و بدون آسيب باشد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان در پایان گفت: مطبوعات حوزه فرهنگ، دانش، انديشه و فكر است و إرتقاي آن وابسته به افزايش كيفيت علمي، محتوايي و ساختاري است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر