کد خبر: 682309
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

رهبر هر انقلابي متعلق به ملت و مردم آن انقلاب است. انقلاب اسلامي ايران برخلاف نام خود كه در نهايت و ظاهراً متعلق به ايران است يك تعلق مكاني به ايران داشته و يك موج انفجار تاكتيكي در جهان به جاي‌گذاشته است برخلاف اين صحبت كه رهبري هر انقلاب متعلق به ملت انقلابي آن كشور و انقلاب آن مكان است امروز نام و عكس امام و ولايت و ارادت شيعيان از هند و پاراچنار تا كشمير و بنگلادش، تا سوريه و لبنان و عراق اثبات و مصداق جهاني بودن ولايت فقيه است. ولايت فقيه رهبري تمام شيعيان، مسلمين و مستضعفان و آزادگان جهان را به عهده دارد و به همه اينها متعلق است. تمام اين كساني كه نام برده‌ايم جزو پيروان و مريدان و اصحاب ولايت فقيه به شمار مي‌آيند. يكي از اين پيروان، شيعيان و مستضعفان عراق و در واقع ما مجاهدين بدري و شيعيان عراق هستيم. اساس تشكيل بدر اعتقاد به ولايت فقيه در زمينه نظامي و سياسي است و بدر و مجاهدين بدر اين ادعا را از سال 1981 با بيعت با نايب بر حق امام زمان به اثبات رسانده‌اند. حتي امروزه روز در شرايط كنوني جوانان ما در راه جهاد و مقابله با دشمنان اهل بيت و اسلام و انقلاب اسلامي با اعتقاد، تفكر و انديشه مكتبي پا در عرصه جهاد مي‌گذارند و در اين راه سرتا پا گوش به فرمان ولايت بوده‌اند. يكي از علل اثبات اين ادعا حضور مجاهدين ‌ بدر قبل از فتواي مرجع عاليقدر در صحنه‌هاي نبرد است. در كل مي‌توان گفت ولايت فقيه متعلق به همه شيعيان و مسلمين است و در كنار اين تعلق و رهبري بزرگترين پشتوانه براي شيعيان و مسلمانان به شمار مي‌آيد. مبناي حضور مجاهدين و تشكيل بدر ولايت فقيه بود و ادامه و استمرار اين مجاهدت متصل به ولايت فقيه بود و امروز شرايط كنوني بدر باز هم به دستور و با توجه به فرمايشات ولي‌فقيه است.

چه در زمان صدام و چه در زمان بعد از او، در شرايطي كه امريكا وارد عراق شد، تمام مجاهدين بدر گوش به فرمان ولايت بودند و براي دفاع از ولايت فقيه حاضر هستند از جان، مال و ناموس خود بگذرند تا اسلام حقيقي كه ولايت است برجا بماند.

رابطه مجاهدين بدر با ولايت يك رابطه كاملاً عقلاني، ديني و عاشقانه است.

كسي كه ولايت و نعمت ولايت فقيه را در دامن مجاهدين بدر و عراقي قرار داد شهيد آيت‌الله محمدباقر صدر بود كه تمام مجاهدين بدر به او اقتدا مي‌كردند و بعد از اينكه بزرگ و پيشواي مجاهدين بدر به امام خميني اقتدا كرد و ولايت فقيه را ادامه ولايت رسو‌ل‌الله دانست و اعلام داشت، همه مجاهدين عراقي براي ولايت، در راه ولايت و براي زنده ماندن اسلام ناب محمدي امام خميني در حال جهاد هستند. ان‌شاءالله خدا ايشان را براي همه مسلمين به سلامت دارد و ان‌شاءالله مجاهدين بدر هيچ گاه شرمنده ولي‌امر مسلمين نشوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار