کد خبر: 680325
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:
حسن آصفری به مناسبت سالروز تاسیس وزارت اطلاعاتاظهار داشت:وزارت اطلاعات با فعالیت خاموش و هوشمندانه فارغ از دیدگاه سیاسی دولتها توانسته شرایط امن و بانشاطی را برای کشور رقم بزند.

حسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت تفکر فراجناحی و دفاع از ارزشهای نظام بدون رویکرد سیاسی و جهت دار عامل امنیت پایدار کشور است.

وی عنوان کرد: وزارت اطلاعات سرمایه نظام جمهوری اسلامی است که از پشتوانه قوی اعتماد مردمی برخوردار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرایط امن کشور با وجود ناآرامی های تروریستی خاورمیانه دستاورد بزرگ سربازارن گمنام امام زمان (عج) و و فعالیتهای بهنگام و موثر وزارت اطلاعات است.

آصفری بیان کرد: وزارت اطلاعات قوی و کارآمد، بخش بزرگی از قدرت نرم جمهوری اسلامی است که در کارنامه خود افتخارات متعددی دارد.

وی عنوان کرد: در سایه تلاش مستمر و به موقع وزارت اطلاعات امروز کشور با تهدید بالقوه ای مواجه نیست و با امنیت بالا، بستر مناسبی برای پویایی فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و اجتماعی فراهم است.

آصفری عنوان کرد: دانش بومی و اقدامات کارا در حوزه امنیتی و اطلاعاتی در ایران مثال زدنی است و به لحاظ کمی و کیفی در حد تشکیلات بزرگ اطلاعاتی دنیا است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار