کد خبر: 674765
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمین گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای نمایش آمادگی نیروهای مسلح و اقتدار ملی کشور به جهانیان است.

سرهنگ علیرضا براتعلی در جلسه اعلام برنامه های هفته دفاع مفدس شهرستان خمین در جمع خبرنگاران افزود: دفاع مقدس گنجینه ای از رشادتها، ارزشهای دینی و انسانی است که باید به درستی برای نسل های جدید انقلاب اسلامی و افکار عمومی جهان بازگو شود.

وی گفت: دفاع مقدس تنها یک رخداد تاریخی نیست بلکه دنیایی به وسعت فلسفه اعتقادی ایثار و شهادت است که دشمنان به شدت از آن وحشت دارند.

وی اظهار کرد: هر خاطره و جریانی از دوران دفاع مقدس سرمایه ای غنی است که باید به درستی شناخته و با ابزار کارآمد رسانه و هنر به جامعه معرفی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمین گفت: رزمندگان و ایثارگران با مجاهدت خالصانه خود با اقتدار در برابر دشمن تا بن جان مسلح ایستادند و نشان دادند قدرت ایمان از تسلیحات نظامی کارسازتر است.

سرهنگ براتعلی، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل الگوی جهان اسلام است، افزود: با برگزاری ویژه برنامه های مختلف دفاع مقدس می توان روحیه استکبار ستیزی و مقاومت که برگرفته از اندیشه های والای امام راحل و از تاکیدات مقام معظم رهبری است را تقویت کرد.

وی، برگزاری رزمایش خودرویی و موتوری، برپایی نمایشگاه رزمی- فرهنگی، یادواره شهدا، اجرای مراسم گلباران قبور شهدا، برپایی صبحگاه مشترک دانش آموزی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم را از مهمترین برنامه های تدارک شده برای هفته دفاع مقدس در خمین اعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمین افزود: سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نشست های سیاسی، بصیرتی در پایگاه های بسیج از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار