کد خبر: 673838
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان اعلام کرد:
تعدادی ازمتخلفان گرانفروش گندم در گلستان، شناسایی و محکوم به پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال شدند.

حسین حسنپور گفت: تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی که به گرانفروشی گندم در سطح گلستان مبادرت نموده شناسایی و محکوم به پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: بر اساس شکایت تعدادی از کارخانجات آرد در سطح استان مبنی بر گرانفروشی گندم، 6 فقره پرونده تشکیل شد.

وی تصریح کرد: پروندههای مذکور پس از سیر مراحل قانونی در شعبات تعزیرات حکومتی تخلفات انتسابی احراز و متخلفان علاوه بر پرداخت جزای نقدی مذکور نسبت به ممهور شدن پروانه به مهر تخلف و پرداخت مابهالتفاوت مبلغ اضافه دریافتی در حق شکات خصوصی محکوم شدند.

حسنپور با بیان اینکه شرکتها و کارخانجاتی که از توزیع سهمیه سبوس در سطح استان امتناع و یا خارج از شبکه اقدام نموده، محکوم شدند، اضافه کرد: متخلفان جزای نقدی یک میلیارد و 776 میلیون و 210 هزار ریال را باید بپردارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان اظهار کرد: بر اساس گزارش دامداران استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، اتحادیه و شرکتهای تعاونی کشاورزی دامداران استان مبنی بر امتناع از عرضه سهمیه سبوس و یا عرضه خارج از شبکه سبوس در سطح استان 24 فقره پرونده در این راستا تشکیل شد.

وی ابرازداشت: شعبات این اداره کل در سطح استان در راستای حفظ حقوق دامداران و ضروری بودن نیاز خوراک دام دامداران استان، شرکتها و کارخانجات متخلف، علاوه بر الزام به عرضه سبوس در شبکه رسمی به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 776 میلیون و 210 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت وصول شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر