کد خبر: 672645
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
باحضور سردار نقدی:
گردهمایی بسیجیان بروجردی با حضور سردار نقدی در شهرستان بروجرد برگزار شد
بهروج

 

به گزارش جوان از لرستان ،سردار نقدی که امروز مهمان مردم بروجرد و خرم آباد بوده و قرار است پس از برگزاری گردهمایی بسیجیان در بروجرد، عصر امروز(19 شهریور) در جمع بسیجیان شهرستان خرم آباد حاضر شود.

 

در این سفر 2 روزه سردار نقدی به این استان، وارد بروجرد شده و  پس از گردهمایی بسیجیان، در جمع خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و جانبازان حاضر خواهد شد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین فردا نیز در حسینیه عاشقان ثارالله در گردهمایی بسیجیان شهرستان کوهدشت میهمان مردم کوهدشت خواهد بود.

 

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، شرکت در برنامه زنده تلویزیونی و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در استان لرستان است.

 

بازدید از کارگاه‌ها، طرح‌های تولیدی بسیج سازندگی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا دیگر برنامه‌های رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به شهرستان بروجرد است.

 

دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، سنجش میزان پیشرفت مقابله با طرح دجالواره و بازدید از کارگاه‌های تولیدی بسیج سازندگی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب از مهم‌ترین اهداف سردار محمدرضا نقدی در سفر به استان لرستان است

 

 همچنین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان بروجرد با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشورافتتاح شد.

در این نمایشگاه ابتکارات و اختراعات فعالان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در قالب هفت غرفه به نمایش گذاشته است.
 غرفه های پرورش کبک و بلدرچین، تولید قارچ، صنایع دستی با محوریت قالیبافی، صنایع تبدیلی با محوریت میوه و سبزی خشک شده، شیلات با محوریت ماهیان سردابی، پرورش مرغ بومی با محوریت جوجه‌کشی، تولید جوجه و پرورش مرغ بومی و غرفه زنبورداری از دیگر غرفه های این نمایشگاه است.
سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در نخستین روز از سفر 2 روزه خود به استان لرستان جهت شرکت در گردهمایی بسیجیان شهرستان بروجرد به این شهرستان سفر کرد و پس از گردهمایی بسیجیان از نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی بازدید کرد.
 وی، در بازدید از نمایشگاه، اظهار کرد: عمل به رهنمود های رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی موجب رشد و توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.
 سردار نقدی، با اشاره به طرح های بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: موفقیت و به سود دهی رسیدن طرح های اقتصاد مقاومتی بسیجیان بروجرد جای خرسندی دارد.

گفتنی است، با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیجیان بروجرد در سال 93 تا کنون برای بیش از 50 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار