کد خبر: 670531
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
عراقچي:
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای کشورمان گفت: در مورد رسیدن به یک توافق بین‌المللی در مورد برنامه هسته‌ای پیش از پایان ضرب الاجل تعیین شده یعنی بیست و چهارم نوامبر، خوشبین هستیم.
عباس عراقچی که به فرانسه سفر کرده و قرار است با مسئولان بلندپایه وزارت امور خارجه آن کشور دیدارهایی داشته باشد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «فرانس 24» گفت : ما در مورد رسیدن به این توافق خوشبین و به آن امیدوار هستیم، خبر خوب این‌که هر دو طرف در مذاکرات هسته‌ای برای رسیدن به این توافق وظیفه‌شناسی دارند.

وی درباره تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران با اعلام این‌که «این تحریم‌ها در تناقض آشکار با روح موافقت نامه ژنو است»، تصریح کرد: ما تلاش می کنیم توافق نامه ژنو در حد یک توافق نامه بالقوه باقی نماند.

قرار است ایران و کشورهای عضو گروه پنج به علاوه یک مذاکرات هسته‌ای را در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل از سر بگیرند.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
3
این روزها همه شاهد قطع مکرر برق هستیم ! چون ذخیره آب سدها کاهش یافته ! چون ایران در اقلیم کم بارش و پر تبخیر جهان است ! و با این رویه برای ادامه رشد و پیشرفت کشور تا 20 سال آینده دستکم به 10 نیروگاه اتمی 2000 مگاوات نیاز داریم که برای سوخت هر یک 100 هزار سو دستگاه گریز از مرکز نیاز است ! پس ناگزیر یک میلیون سانتریفیوژ برای سوخت 10 نیروگاه اتمی نیاز داریم ! و این ضرورت جدی و انکارناپذیر با خط قرمز سازی ها و خط کش گذاری های خصمانه و خبیثانه آمریکا و 1+5 برای فعالیت های ایران هرگز جور در نمی آید و شدنی نیست ! و..... همه حرف ملت هم این است که مشکلات اقتصاد را از درون کشور چاره کنید و امید واهی به مهربان شدن شیطان ها نبندید ! مشکلات اقتصادی مانند چاله است ! ولی از دست دادن زمان طلایی برای قدرت اتمی صنعتی شدن ، افتادن در چاه عقب ماندگی علمی و محرومیت از بازدارندگی اتمی است (که ایران را روییین تن می کند !و تهدیدهای سخت را یکسره بی اعتبار !)
آری نگرانیم با وعده برونرفت از چاله ! ما را در چاه (خوشنودی 1+5 ( نایب اسرائیل)) دراندازید !!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
0
باید ...
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
0
3
باید مشکلات اقتصادی را از داخل چاره جویی کنیم :
کاهش واردات ، بازپس گیری پول ها از 600 رانت خوار بزرگ ، حمایت از تولید با ارزش افزوده و ارزآوری بالا ، توقف خام فروشی و فله فروشی در محصولات کشور ، کنارگذاشتن دلار از مبادلات اقتصادی ، جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج ، اصلاح ساختار مالیاتی ، اخراج میلیونها تبعه غیرمجاز بیگانه ، بهینگی و بهره وری در مصرف و ..... %80 مشکل اقتصاد ایران را حل می کند ، لذا باید زودتر تا حداکثر یکسال دیگر به بازی مذاکره با 1+5 نایب اسرائیل خاتمه دهیم و وقت طلایی قدرت بازدارنده اتمی صنعتی شدن را از دست ندهیم ! که فردا همین شیاطین اتمی ایران ساده لوح غیر اتمی مانده را تهدید به حمله اتمی کنند !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
1
0
hfgi
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار