کد خبر: 665595
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
بیانیه عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه سرخس
عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه سرخس با انتشار بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به مرقد مطهراباعبدالله الحسین (ع) ، بيانيه‌ای اعتراض‌آميز منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه سرخس،پاسدار محمد حسین پورثابت مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخس با صدور بیانیه‌ای؛ هتک حرمت به شهر مقدس سامرا وکربلا را محکوم کرد..

متن بیانیه به شرح زیر است:
بار دیگر دستان خون‌آلود فرزندان کفر و استکبار جهانی و شیطان بزرگ مرتکب جنایتی شد که چهره همیشه سیاه آنان را سیاه‌تر از قبل ساخت و مردمان آزادی‌خواه جهان را به این مهم آگاه‌تر نمود که آمریکا، سگ نگهبانش اسرائیل و تروریست‌های خون‌آشام برای رسیدن به اهداف شیطانی خود از هیچ جنایت و فعل قبیحی ابا نمی‌ورزند. ماه‌ها فتنه‌گری و توطئه‌چینی علیه مردم قهرمان، مقاوم و با استقامت عراق آن هم به بهانه مبارزه با دیکتاتوری و استبداد که ادعایی پوشالی است، امروز نتیجه‌اش را بیش از پیش عیان ساخته است
.
تروریست‌های وحشی که مصداق بارز «بل هم اضلّ» هستند و با حمایت همه جانبه آمریکا، صهیونیست‌ها، کشورهای مرتجع عربی (عربستان، قطر و ...) و اوباش منطقه(عربی در عراق جنایت‌ها می‌کنند، نشان داده‌اند که نه تنها اعتقادات شیعیان بلکه اعتقادات اهل سنت نیز برای آنان اهمیت ندارد و در راستای رسیدن به اهداف شومشان همه آن‌ها را لگدمال می‌کنند
.
امروز مثل روز روشن و ظاهر است که قضایای عراق دعوای سنی و شیعه نبوده و نیست. تروریست‌های احمق این روزها اعتقادات اصیل شیعیان و اهل سنت را نشانه رفته‌اند و این را چیزی جز گور کندن برای خود چیز دیگری نمی‌توان قلمداد نمود.به راستی چه عللی موجب شد که جنایتکاران بر حرم مطهر امام حسین(ع) حمله نمایند؟آیا غیر از این است که مردم عراق امروز درس استقامت و مبارزه با کفار، ظالمین و جنایت پیشگان را از امام وپیشوای خود ابا عبدالله الحسین (ع)آموخته و در برابر تروریست‌های وحشی به منصه ظهور رسانده‌اند!؟

لهم قلوب لا یفقهون بها و لهم أعین لا یبصرون بها و لهم ءاذان لا یسمعون بها... (اعراف- ۱۷۹).
إن شرّ الدّوابّ عندالله الصّمّ البکم الذین لایعقلون (انفال – ۲۲
)
به راستی که بدترین جنبندگان نزد خدا کسانی هستند که (از شنیدن و گفتن حرف حق) کر و لالند که اصلاً تعقل نمی‌کنند
.
مسلمانان در طول تاریخ نشان داده‌اند که هرکسی که به خود جرات اهانت به مقدسات و اعتقادات آنان را بدهد به زودی از صحنه گیتی محو می‌شود. خبیثانی که در سال‌های گذشته به اعتقادات مسلمانان اهانت ورزیده‌اند امروز بودن یا نبودن برای آن‌ها یکی است، چرا که جرات حضور در مجامع را ندارند؛ و البته این‌ها صحنه آزمایشی برای مدعیان حقوق بشر بوده است که چطور می‌شود کسی در غرب جرات ابراز بیان در مورد افسانه دروغین هلوکاست را ندارد و در صورت انجام این کار زندانی و شکنجه می‌شود ولی عده‌ای لات بی سرو پا به خود جرات می‌دهند به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان جسارت کنند و این در حالی است که مجامع دروغین حقوق بشر در سکوتی عمیق قرار گرفته‌اند یا بهتر بگوییم سال‌هاست که در خواب هستند!

امروز مسلمانان بیش از گذشته هوشیارند و می‌دانند که دیگر آمریکا و غرب و نوکران بی‌مواجب آنان در عربستان و قطر و ترکیه نقشه‌ای جز برهم زدن صفوف وحدت و همدلی مسلمین نقشه دیگری ندارند و بدون شک سوریه، عراق، لبنان و ایران و هر کشور دیگری که خواهان عزت، استقلال و سربلندی مسلمانان است مورد هجمه توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی قرار خواهد گرفت و به طور قطع با اتحاد همیشگی مسلمانان این نقشه‌ها نیز نقش بر آب خواهد شد؛ و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین.

ماپاسداران بسیجی به نمایندگی از همه بسیجیان ضمن دادن هشدار شدید بر تروریست‌ها مبنی بر پرهیز از حماقت بیش از این؛ اعلام می‌داریم که حرکت اخیر تروریست‌ها در اهانت به مقدسات ما مسلمانان که مایه تأثر و تألم شدید مسلمین گشت، نویدبخش این نیز هست که به زودی مردم غیور و عزتمندعراق درسی فراموش نشدنی به آنان خواهند داد و با زدن مشتی آهنین بر دهان آمریکا و ایادی‌اش آرامش را به عراق قهرمان بر خواهند گرداند
.

والاسلام علیکم...

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار