کد خبر: 662760
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
نخستین گروه اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی به نقاط محروم استان مرکزی اعزام شد.

نخستین گروه اردوهای جهادی سپاه ناحیه اراک به نقاط محروم استان اعزام شد.

اردوهای جهادی بسیج سپاه ناحیه اراک با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به ساکنین مناطق محروم و تقویت اعتقادات جوانان در اوقات فراغت طی سه مرحله اجرا می‌شود که امروز نخستین مرحله آن به اجرا در آمد.

کاروان‌های اعزامی به اردوهای جهادی به مدت هفت روز در پنج نقطه از استان به ارائه خدمات عمرانی، محرومیت‌زدایی، آموزشی و فرهنگی و اعتقادی می‌پردازند.

مراسم اعزام این کاروان‌ها با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه اراک و جمعی از مسئولان و بسیجیان در میدان مقاومت سپاه ناحیه اراک اجرا شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم اعزام این گروه محرومیت‌زدایی را مهم‌ترین هدف اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: شکوفایی استعدادهای ذخیره شده جوانان و اشاعه فرهنگ خدمات رسانی در بین این عزیزان و زدودن محرومیت از چهره استان مرکزی از اهداف بلند اردوهای جهادی است.

سردار مهدی صدیقی افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی و کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به همنوعان محروم، کمک به توسعه و سازندگی و رفع محرومیت آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌های گروهی با رویکردهای فرهنگی، عمرانی، آموزشی از نقاط قوت این اردو‌ها به شمار می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار