کد خبر: 660858
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
امام جمعه گرگان گفت:
شرکت گسترده مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس در واقع دفاع از مظلومان، دفاع از یک سرزمین اسلامی و مهم تر از همه دفاع از مسجدالاقصی قبله نخست مسلمین میباشد.

امام جمعه گرگان در خطبه‏ های نمازجمعه این شهر گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین براساس آموزه‏‌های اسلامی و الهی، ثواب بسیاری داشته و در قرآن کریم خداوند با صراحت همه مومنین را مکلف کرده که هرگاه صدای فریاد مظلومی را شنیدند به داد آنها برسند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی  با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام برای به حاشیه راندن مساله فلسطین افزود: مستکبران جهان با توطئه ‏هایی مانند به راه ‏انداختن جنگ شیعه و سنی و شیعه ‏هراسی می‏خواهند افکار عمومی منطقه و جهان را از جنایات اسرائیل در نوار غزه منحرف کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: متاسفانه توطئه‏ های دشمنان تا حدی به بار نشسته وبرخی از حاکمان کشورهای اسلامی در کنار گوش فلسطین صدای فریاد و نسل‏‌کشی ملت فلسطین را نه می‏ شنوند و نه می‏ بینند.

آیت الله نورمفیدی  در ادامه گفت: مردم مبارز فلسطین با همین عده اندک چندین بار درمقابل ارتش تا دندان مسلح اسرائیل مقاومت کرده در حالی هیچ‏یک از کشورهای عربی تاکنون نتوانستند در مقابل اسرائیل به پیروزی برسند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری، به سالگرد برپایی نخستین نمازجمعه در کشور و همزمان در گرگان پرداخت و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) یک دستور اسلامی بر زمین مانده را احیا نمود و دستور برپایی نماز عبادی و سیاسی جمعه را دادند.

وی به فرارسیدن هفته صرفه‏جویی در مصرف آب نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود منابع آبی کشور و استان گلستان بر همه مردم واجب است که صرفه‏ جویی کرده و از هرگونه اسراف دوری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر