کد خبر: 660686
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با صدور بیانیه ای کشتار مردم بی دفاع غزه توسط صهیونیست ها را محکوم کرد.

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با صدور بیانیه ای کشتار مردم بی دفاع غزه توسط صهیونیست ها را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم»

پیام اسلام، پیام قرآن، پیام رسول خدا و پیام امام متقین، یاری مظلوم و دشمنی با ظالم است؛ «کونوا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً».

ماه رمضان امسال بیش از سالهای گذشته رنگ خون گرفته و مردم روزه دار، مظلوم و بی دفاع غزه، وحشیانه ترین جنایات را از سوی صهیونیست های بی رحم در ماه صیام تجربه می کنند. به راستی سازمان های مدعی حقوق بشر و بشر دوستی چگونه می توانند در سکوت شرم آور خود سر بلند کنند؟ کشتار کودکان و زنان بی گناه با کدام منطق و آیینی قابل توجیه است؟

آیا کشورهای حامی صهیونیسم از آمریکا گرفته تا آلمان و فرانسه و انگلیس گمان می کنند مردم بیدار دنیا توجیهات مضحک آنان در حمایت شرم آورشان از رژیم وحشی و تروریست صهیونیسم را می پذیرند؟

اکنون که رژیم جنایت کار اسرائیل بیش از هر زمان دیگر نقاب از چهره کریه خود برداشته، ملت های دنیا از این همه ظلم و ستم به خشم و خروش آمده اند. ملت ظلم ستیز ایران و مردم شریف استان بوشهر نیز بیش از همیشه به ستوه آمده و آماده هر گونه کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه هستند.

طلاب، اساتید، مدیران و روحانیون حوزه علمیه استان نیز همگام به مردم آزده ایران و سراسر دنیا، جنایات وحشیانه صهیونیسم را محکوم کرده و در راهپیمایی روز جهانی قدس شر کت می کنند تا با فریادهای خود، به دفاع از مظلوم غزه پرداخته و پایان رژیم اشغال گر اسراییل را نزدیک تر نمایند. «و سیلعم الذین ظلموا أیّ منقلبٍ ینقلبون».

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر