کد خبر: 660232
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
فرمانده سپاه گلپایگان خبرداد:
فرمانده سپاه گلپایگان در جلسه تصمیم گیری برای برگزاری کنگره بزرگ 372 شهید این شهرستان عنوان کرد: مراحل انجام این کنگره را به سه بخش قبل ،حین و بعد از برگزاری تقسیم کرده ایم تا فضایی که در شهرستان ایجاد می شود حداقل تا یکسال استمرار داشته باشد و گلپایگان رنگ و بوی شهدا را به خود بگیرد.

سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی خاطر نشان کرد:در سال جاری بدون استثناء از تمام خانواده معظم شهدا دیدار نموده ام و مطالب و صحبت های این خانواده ها را ثبت کرده ایم و نیز کلیپی از همه این دیدار ها تهیه نموده ایم تا از آنها در مراسم کنگره استفاده کنیم و همچنین قابل ذکر است که این دیدارها براساس تاریخ شهادت تنظیم شده بود که البته شهادت ها نسبت به ماه های دیگر سال در تیرماه بسیار زیاد است.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری کنگره بزرگ شهیدان این شهرستان اظهار داشت : دبیر خانه کنگره در خیابان آیت ا... طالقانی ،مجتمع بعثت تاسیس گردید و همچنین سایت اینترنتی شهدای شهرستان با 4 آدرسwww.shohadayegolpayegan.ir و www.shohadayegolpayegan.com و www.shohadagolpayegan.ir و www.shohadagolpayegan.com راه اندازی شد.

فرمانده سپاه گلپایگان ادامه داد : برای برگزاری این کنگره 7 کمیته در نظر گرفته شده است که مسئولین شهرستان به تناسب کاری که می توانند انجام دهند در این کمیته ها حضور می یابند و همچنین ساخت یادمان 372 شهید شهرستان گلپایگان را نیز جزو برنامه های خود داریم.

سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی با اشاره به اینکه کارهایی که می خواهیم انجام دهیم در راستای کنگره شهدای شهرستان باشد گفت: ساخت موزه شهدا را شهرداری گلپایگان سرعت بخشد تا در روز برگزاری کنگره افتتاح شود و همچنین ساخت و نصب تمثال شهدای شهرستان که حدود دو سال است با کمک فرماندار و رئیس بنیاد شهید دنبال می شود اکنون در حال به نتیجه رسیدن می باشد.

وی افزود : کار طراحی و ساخت یادمان شهدای گمنام پارک لاله گوگد و حسینیه آن شروع شود و همچنین برای طراحی و ساخت یادمان 372 شهید شهرستان کمک شود و سرانجام در یکی از نقاط شهرستان که قابل دسترس برای همگان باشد نصب گردد.

فرمانده سپاه گلپایگان در پایان یادآور گشت:خیابانها و کوچه هایی را مزین به نام شهدا در شهرستان داریم که تمثال شهیدان در ابتدای آنها به همراه یک جمله از وصیت نامه یا زندگینامه شان نصب گردد .

در خاتمه جلسه دهم مهرماه جهت روز برگزاری کنگره بزرگ 372 شهید شهرستان گلپایگان انتخاب گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار