کد خبر: 660227
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
رییس حزب موتلفه علی آباد کتول خبر داد:
جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول به مناسبت روز نکبت پرچم رژیم صهیونیستی را در این دانشگاه به آتش کشیدند.

سید حسن سیدی رییس حزب موتلفه شهرستان علی آبادکتول در این مراسم گفت:یوم النکبه نامی است که فلسطینیان و حامیان آن ها برای اشاره به سالگرد بیرون راندن صدها هزار فلسطینی و استقلال اسرائیل ازآن استفاده کرده و در آن روز عزا می‌گیرند.

رییس حزب موتلفه شهرستان علی آبادکتول گفت:رژیم صهیونیستی معتقد است که تنها یهودیت قداست دداشته و به همین دلیل در سال های اخیر شهرهایی اختصاصی برای یهودیان ساخت.

سیدی افزود: سیاست دیگر رژیم صهیونیستی تسلط بر منابع نفتی منطقه از نیل تا خلیج فارس است که برای دستیابی به این هدف مقر خود را سرزمین فلستین قرار داده است.

وی در ادامه اذعان داشت:با پیروزی انقلاب و حمایت مردم کشورمان از ملت مظلوم فلسطین بیشتر رنگ گرفت به طوری که ایدئولوژی رژیم صهیونیستی را تحت الشعاع قرار داد و مانع دستیابی این رژیم فاسق به اهدافش شد.

بعد از اقامه ی نماز جماعت ظهر و عصر و سخنان سیدی رییس حزب موتلفه شهرستان علی آبادکتول، دانشجویان پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند، همچنین در پایان مراسم، نیز نامه ای سرگشاده از سوی دانشجویان خطاب به رژیم صهیونیستی قرائت و توزیع شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر