کد خبر: 659541
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: استفاده از توانمندی‌ها و تصمیم‌سازی‌های بسیج مهندسین عمران و معماری به عنوان پیشگام در عرصه‌های عمرانی موجب تسریع و کیفیت پروژه‌های عمرانی و توسعه استان می‌شود.
فاطمه قاسمی

مهدی زندیه‌وکیلی معاون عمرانی استاندار مرکزی در نشست شورای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اظهار داشت: مهندسین بسیجی می‌توانند با بهره‌گیری از روحیه و تفکر بسیجی و مدیریت جهادی در حل مشکلات عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و مدیریت شهری نقش ایفا کنند.

وی تصریح کرد: در استان مرکزی پروژه‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف اعم از عمران شهری، گردشگری، آب، آزاد راه و ... وجود دارد که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های بسیج مهندسین این پروژه‌ها را به شکل مطلوب مدیریت و اجرا کرد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: بسیج مهندسین می‌توانند با همت و تلاش و حمایت مسئولان و استفاده از ظرفیت‌‌های موجود استان در حوزه اشتغال و به خصوص اشتغال روستایی نقش موثری ایفا کنند و به رونق هر چه بیشتر تولید بی‌افزایند.

زندیه‌‌وکیلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر بخشی از اعتبارات دهیاری‌ها به سمت ایجاد اشتغال سوق داده شده است زمینه‌های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه و تولید در حوزه اشتغال روستایی در استان فراهم است.

وی با اشاره به نقش مهم بسیج مهندسی در شرایط کنونی کشور اظهار داشت:: جامعه بسیج مهندسین باید با توجه به ماهیت فعالیت‌های بسیج در کنار توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به مسائل پدافندی نیز توجه ویژه داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی توصیه کرد: بسیج مهندسین عمران و معماری استان مرکزی برنامه‌هایی را متناسب با رهنمودهای مقام معظم رهبری و ضرورت‌های استان تدوین کنند و به عنوان پیشگام با حرکت‌های جهادی که از بسیج انتظار می‌رود با نقش آفرینی موثر راهکارهای اجرایی و کاربردی را ارائه کنند.

وی همچنین از پیگیری جدی استاندار به منظور تامین زمین مناسب برای ساختمان مجموعه بسیج مهندسین خبر داد و اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای حضور نمایندگان بسیج مهندسین در شورای برنامه‌ریزی استان، شورای فنی استان و کارگروه زیربنایی شهرسازی و استفاده از ایده، خلاقیت و اندیشه‌های کاربری مهندسین بسیجی فراهم می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار