کد خبر: 658759
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
طرح مودت بسیجیان سپاه ناحیه اراک با حضور فرمانده‌هان پایگاه‌ها به همراه خانواده‌ آنان در کانون بسیج برگزار شد.

محمدرضا رضایی فرمانده سپاه اراک در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این همایش با هدف ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین فرماندهان پایگاه‏های بسیج شهرستان اراک و تقدیر از خانواده‏های آنان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: مأموریت‏های بسیجبا کمک و حضور فرماندهان پایگاه‏ها اجرایی می‏شود و قطعاً خانواده‏های آنان در این راه نقش بی‏بدیلی در موفقیت‏های بسیج دارند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه قرآن و سیره اهل بیت(ع) باید وارد متن زندگی مردم شود، ادامه داد: انقلاب اسلامی بر گرفته از قرآن و عترت است و پیروان راستین رسول الله(ص) باید این دو ودیعه گرانبها را ارج نهند.

وی با بیان اینکه برای پاسداری و محافظت از انقلاب اسلامی باید به قرآن و اهل بیت(ع) متوسل شد، اظهار کرد: برای بیمه کردن نظام شکوهمند جمهوری اسلامی باید زندگی آحاد مختلف مردم با قرآن عجین شود.

رضایی عنوان کرد: استقلال، آزادی، عزت، سربلندی، پیشرفت و اقتدار کنونی ملت ایران به برکت توجه به فرهنگ قرآن و عترت محقق شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: آشنا شدن خانواده‌های بسیجیان با یکدیگر و همچنین آشنا شدن خانواده‌ها با اهمیت کار این فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت از با اهمیت‌ترین محورهای نشست مودت است که هر ساله در ماه مبارک رمضان ودر حوزه‌های روستایی و شهری و بسیج کارمندان، ادارات،کارگران، فرهنگیان و اصناف برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار