کد خبر: 655214
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
رزمایش گردان کوثر بسیج خواهران با حضور مسئولان سپاه ناحیه اراک در این شهرستان برگزار شد.این رزمایش با هدف حفظ، انسجام نیروها، تقویت عملیات امداد و نجات، مقابله با حوادث احتمالی، بالا بردن قدرت دفاعی برای خدمات رسانی به مردم در مقابله با حملات فرضی دشمن و حوادث غیر مترقبه برگزار شد.


مهنوش بیاتˈ مسئول بسیج خواهران ناحیه یک اراک گفت: در این رزمایش اقدامهایی برای مقابله با تهدیدها، حوادث طبیعی و غیرطبیعی، ارتقای توان رزم و ایجاد آمادگی گردان های کوثر در مقابله با بلاهای طبیعی و حوادث غیرمترقبه، تقویت هماهنگی و ایجاد هم نواختی در اجرای ماموریت های آینده انجام شد.

وی کلاس های آموزشی امداد و نجات و مردم یاری، کلاس پدافند غیر عامل و فرهنگی از جمله برنامه های این رزمایش یک روزه اعلام نمود.

بیاتˈ افزود: با آموزش های امداد و نجات در این رزمایش خواهران بسیجی این آمادگی را خواهند داشت که در مواقع بحرانی، به طور منطقی و تخصصی وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: گردان های بسیجی خواهران ضمن تجدید عهد و پیمان با ارزش های والای انقلاب و دفاع مقدس با ولایت فقیه نیز تجدید میثاق کردند.

رزمایش گردان کوثر بسیج خواهران شهرستان اراک در طول سال چهار فراخوان به منظور تمرین و بازآموزی برگزار می کند تا درصورت وقوع حوادث، خدمات لازم را به نیازمندان ارایه کنند.

سازمان بسیج جامعه زنان یکی از اقشار ۲۲ گانه سازمان بسیج مستضعفین است که این تشکل در ابتدا بسیج خواهران نام داشت و هم زمان با شکل گیری بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار