کد خبر: 654648
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از تکمیل و بهره‌برداری از 127پروژه محرومیت‌‌زدایی تا هفته دولت خبرداد.

احمد حاتمی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در جمع خبرنگارانگفت: در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و با تخصیص اعتبارات لازم از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه، اجرای 127 پروژه محرومیت‌‌زدایی شامل ساخت خانه‌های عالم، زمین‌های ورزشی روباز، غسالخانه، پل روستایی و ... توسط این سازمان آغاز شده که پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

ویاز ساخت 50 واحد برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان خبر داد و افزود: این واحدهای مسکونی با حداقل قیمت ساخته شده و نهایتاً تا پایان مردادماه سال‌جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزیاز اعزام بیش از 20 هزار نفر به اردوهای هجرت استان تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: سال گذشته 18 هزار نفر از مقاطع دبیرستان تا پیش دانشگاهی در این اردوها شرکت داشتند.

حاتمی تصریح کرد: اردوهای طرح هجرت از یکم تیرماه سال‌جاری در قالب پنج اردو آغاز شده است.

به گفته وی این اردوها شامل اردوهای یک روزه با محوریت حلقه‌های صالحین، اردوهایسه روزه با محوریت بسیج مهندسین کشاورزی و عمران، اردوهایهفت روزه با محوریت حوزه‌های مقاومت خواهران و برادران، اردوهای 10 روزه دانش‌آموزی با محوریت بسیج دانش‌آموزی و اردوهای 12 روزه با محوریت بسیج دانشجویی است.

رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: با اعزام علاقه‌مندان به این اردوها طی سال گذشته نسبت به مرمت و بهسازی 161 مدرسه اقدام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار