کد خبر: 654442
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح‌ها و الگوهای برتر حوزه توسعه پایدار روستایی برای ارائه و تدوین در برنامه ششم توسعه ارائه شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
محمد رضا شاملو در آغازین روز همایش ملی توسعه پایدار کالبدی – فضایی روستایی در گفت‌و گو با خبرنگار جوان در اردبیل اظهار کرد: هدف کلان ما این است که مزیت‌ها و توانمندی‌های جامعه روستایی را بهتر و بیشتر معرفی کرده و بشناسانیم تا در این زمینه بتوان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

وی یادآور شد: ما نباید از توسعه پایدار و ملاک‌ها و شاخص‌های آن که قطعاً در مسیر رشد و بالندگی کشور خواهد بود غفلت کرده و یا نسبت به این امر قصور و کوتاهی کنیم بلکه شایسته است در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان درست و منطبق بر نیاز روستاها باشد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این همایش ملی کمک به تحقق اهداف برنامه پنجم بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه در اواخر اجرای برنامه پنجم هستیم ما در تلاش هستیم با جمع‌بندی نظرات کارشناسی و علمی بهترین الگوها را برای عملیاتی شدن در برنامه ششم توسعه به دولت و مجلس ارائه کنیم تا این الگوهای مبانی نظری و عملیاتی بتواند در توسعه پایدار روستایی در پنج سال آینده مدنظر قرار گیرد.

شاملو ادامه داد: در این همایش ملی ما از اساتید و صاحب‌نظران به نام کشور دعوت به مشارکت و همکاری کردیم تا با دیدگاه‌های آنها بهتر و شایسته آشنا شویم و در کنار آن مدیریت روستایی و حکمروایی‌های محلی جزو هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های اساسی است.

این مسئول عنوان کرد: ما در این همایش ملی به دنبال دستیابی به یک راهکار درست و منطقی در توسعه همه‌جانبه روستاها هستیم و در این باب سعی‌مان بر این است تا ضمن معرفی فعالیت‌های بنیاد مسکن و زیرمجموعه‌های آن بتوانیم در حوزه اجرا و عمل نیز الگوی مناسبی را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

ـــــــــــــــــــــــــ

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر