کد خبر: 653671
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: ایجاد موقوفات جدیدی که بتواند نیاز روز جامعه را تأمین کند، از اهمیت زیادی برخوردار است و وقف در قزوین به روز است.
به گزارش جوان، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان قزوین اظهار کرد: در سال‌های اخیر وقف به‌روز شده و در زمینه نیازهای روز جامعه پیش می رود که وقف در زمینه های همچون پارک‌های علم و فناوری، جانبازان ، بیماران خاص، حوزه‌های علمیه و موقوفات تأمین هزینه‌های تحصیل دانشجویان رشته فیزیک هسته‌ای نشان از این واقعیت دارد.
وی از اختصاص زمین موقوفه برای ساخت مرکز دیالیز در شهر الوند و راه‌اندازی آن در آینده خبر داد و افزود: همچنین در زمینه موقوفات مربوط به بیماران خاص، یک قطعه زمین موقوفه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین قرار گرفته است تا مرکز دیالیز شهر الوند در آن راه‌اندازی شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین ادامه داد: اداره‌کل اوقاف برای احداث این مرکز و تأمین تمام تجهیزات آن از سوی موقوفه مرحوم حاج حسین خزانه اعلام آمادگی کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 طرح عمرانی در دست اجرا قرار دارد در خصوص دیگر طرح‌ها گفت: مجتمع مسکونی 160 واحدی بیدستان که در مرحله نازک‌کاری واحدها و درمانگاه خیریه بیدستان از طرح‌های دیگر در دست اقدام است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در زمینه ترویج فرهنگ وقف در جامعه دارند و می‌توانند نیازهای جامعه را به مسئولان و اقدامات انجام شده از سوی نهادهای متولی را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
پایان پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار