کد خبر: 651050
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
مدیرعامل مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل:
دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی در شهرک کوثر و محله میراشرف اردبیل تا پایان امسال افتتاح می‌شود

 

فضیلت ابراهیمی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار جوان در اردبیل با اعلام خبر فوق و با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی به منظور ساخت و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی صورت گرفته است، گفت: در سال 93 یک ایستگاه به تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی اضافه شده اما هنوز کمبود ایستگاه در برخی از نقاط شهر احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: این ایستگاه که در منطقه آرازعلی اردبیل قرار دارد از پایان تعطیلات نوروز فعالیت خود را آغاز کرد ولی به طور رسمی در سوم خرداد افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با بیان اینکه این مرکز یک ایستگاه استاندارد است، خاطر نشان کرد: سه دستگاه ماشین در این مرکز مستقر است که یک دستگاه ماشین دارای قابلیت امداد و نجات و اطفای حریق و دو دستگاه ماشین دیگر نیز تجهیز به سیستم اطفای حریق هستند.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این ایستگاه آتش‌نشانی پنجمین ایستگاه آتش‌نشانی در اردبیل است و ایستگاه ششم و هفتم نیز تا پایان امسال در شهرک کوثر و محله میراشرف اردبیل افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: تشک نجات و شوت نجات برای ایستگاه‌های آتش‌نشانی خریداری شده که در روزهای آینده در تمامی ایستگاه‌های شهر مستقر می‌شود.

*آموزش آتش نشانان داوطلب

ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه برای آموزش خدمات ایمنی 75 درصد توان خود را گذاشته‌ایم، یادآور شد: از همه اداره‌ها دعوت کرده‌ایم که کارمندان آنها در دوره‌های آموزش خدمات ایمنی آتش‌نشانی شرکت کنند همچنین از اهالی بازار نیز خواسته شده که در طی مراحل این آموزش‌ها حضور داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: بعد از این مراحل آموزش خدمات ایمنی را در مرحله خانه به خانه آموزش می‌دهیم تا همه مردم این آموزش‌های ایمنی را سپری کنند.

وی گفت:‌ در حال حاضر 120 نفر آتش‌نشان داوطلب داریم که در حال سپری کردن دوره‌های آموزشی هستند و بعد از پایان این دوره‌ها نیز دوره‌های آموزشی با سطح بهتری آغاز می‌شود.

ابراهیمی افزود: ایستگاه‌های آتش‌نشانی باید به امکانات روز مجهز باشند و ما امیدواریم با کمک و توجه مسئولان تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی را مجهز کنیم تا شاهد شرمندگی در قبال مردم نباشیم.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار جوان در اردبیل گفت: ایمنی مردم حرف اول را می‌زند و ما باید ایمنی همشهریان خود را جدی بگیریم و آن را برای مردم مهیا کنیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر