کد خبر: 650660
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
مهدی صدیقی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست هماهنگی اردوهای هجرت بسیج دانش‌آموزی در سپاه روح‌الله استان مرکزی، اظهار داشت: اردوهای جهادی و هجرت، اردوی فرهنگی و تفریحی همراه با فعالیت‌های سازندگی هستند که با برنامه‌های متنوع مناسب با ذوق و استعداد جوانان پیش‌بینی و اجرا می‌شوند و علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان، آنان را برای مسئولیت‌های اجرایی و نقش پذیری آماده و پخته می‌کند.

وی تصریح کرد: اردوهای هجرت ابزار کارآمد و موثری در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی هستند که با هدف غنی‌ سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی و خدمات ‌رسانی، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و همچنین فعالیت‌های گروهی و کمک به کاهش هزینه‌های عمرانی و اقتصادی دولت برگزار می‌شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه حضور نوجوانان و جوانان بسیجی در اردوهای هجرت سازندگی باعث تقویت خودباوری و تجربه اندوزی آنان می‌شود، گفت: توسعه و گسترش فرهنگ کار و تلاش یکی از وظایف اردوهای جهادی و بسیج سازندگی است.

صدیقی حضور جوانان در مناطق محروم را موجب سازندگی و آبادانی این مناطق دانست و بیان داشت: بسیج سازندگی در سال 79 به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد و مردم با حضور خود در بسیج سازندگی و حضور در مناطق روستایی و محروم تاثیر به سزایی در کمک به رفع محرومیت از روستاها داشته‌اند.

وی گفت: عوامل و دست اندرکاران برگزاری این اردوها باید دقت بیشتری در برخورد با جوانان داشته باشند و به کیفیت کار بیش از کمیت آن اهمیت دهند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: بسیج به عنوان یکی از نهاد‌های مهم نقش محوری در توسعه و تعمیم فرهنگ سازندگی برعهده دارد و این نهاد پر تلاش با برگزاری اردوهای جهادی در نقاط محروم به یاری سایر مسئولان می‌شتابد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار