کد خبر: 649434
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران در جمع نخبگان و مسئولین تشکل های مردم نهاد از وجود22 انجمن و تشکل غیردولتی در شهرستان دهلران خبر داد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران در جمع نخبگان و مسئولین تشکل های مردم نهاد از وجود22 انجمن و تشکل غیردولتی در شهرستان دهلران خبر داد.

یداله حاتمی با بیان اینکه از این میزان 18 مؤسسه فعال هستند گفت: باوجود عدم دسترسی این تشکلها در دهلران به حمایتهای مالی دولتی اما مسئولین تشکلها همچنان به فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی خود ادامه می دهند.

وی به تلاش دولت در جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات موسسات غیردولتی در تصمیم گیری ها اشاره کرد و گفت: طرح های مناسب و مطلوب پیشنهادی موسسات غیردولتی مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت لزوم بعنوان پروژه های سازنده در سطح شهرستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی سازمانهای مردم نهاد را بازوان قدرتمند دولت در سازندگی و توسعه و پیشرفت جامعه عنوان کرد و گفت: مهمترین عوامل پیشرفت و توسعه ی سازمانهای مردم نهاد: عضوگیری های مستمر و هدفمند، شناخت هنجارها ، ناهنجاری ها و آسیبهای اجتماعی حوزه ی فعالیت خود می باشد.

"حاتمی" به کمرنگ شدن برخی فرهنگهای مثبت و پررنگ شدن برخی ناهنجاریها بعنوان فرهنگهای جایگزین اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه سازمانهای مردم نهاد در بطن جامعه قرار دارند و بطور مستقیم با مردم در ارتباط هستند می توانند به نحو شایسته ای در ریشه کن نمودن فرهنگها و ناهنجاری منفی نقش بسزایی داشته باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر