کد خبر: 649322
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
پرونده 16 ميلياردي رويانيان بسته مي‌شود؟
روياي رئال رنگ خواهد باخت. رحيمي البته هنوز در اين خصوص صحبتي نكرده، اما...
شميم رضوان
روياي رئال رنگ خواهد باخت. رحيمي البته هنوز در اين خصوص صحبتي نكرده، اما همين كه شرايط اين بازي را بررسي كرده، پرونده آن را كنار گذاشته و بي‌تفاوت از آن گذشته است. البته غير از اين هم از او كه به عنوان يك مدير موفق ورزشي شناخته مي‌شود انتظار نمي‌رفت.
 
بعد از حضور ستارگان ميلان در ايران، ديگر كسي خيلي به حضور رئال شك نكرد. هر چند كه ستارگان ميلان تيمي مستقل بود با تصميم گيرندگاني مستقل و هرساله بازي‌هاي خيرخواهانه زيادي انجام مي‌داد. اما اين مسائل هم باعث نشد كسي به بازي با رئال و چگونگي حضور او در ايران شك كند. بازي‌اي كه اگر انجام مي‌شد، شايد يك فاجعه مالي از خود به جاي مي‌گذاشت. مسئله‌اي كه رويانيان هرگز به آن اشاره نكرده بود و تنها چيزي كه در خصوص آن به زبان آورده بود علاقه و استقبال مدير رئال از برگزاري اين بازي دوستانه بود. بازي‌اي كه بعد از جدايي رويانيان و استعفاي او، پروين هم پي آن را گرفت و اتفاقاً او هم با استقبال مديريت كهكشاني‌ها مواجه شد.   پرسپوليس البته قبل از اين هم سابقه دعوت از تيم‌هاي مطرح دنيا را داشت.
يك بار زمان انصاري‌فرد، بايرن مونيخ براي انجام يك بازي دوستانه كه بازي خداحافظي عابدزاده هم بود به ايران آمد و خيلي سريع بعد از يك بازي 90 دقيقه‌اي و گرفتن مبلغي حدود 300 هزار يورو از ايران رفت. بعد از آن، ستارگان ميلان هم با مبلغي كه منطقي به نظر مي‌رسيد به ايران آمدند و بابت برگزاري يك بازي دوستانه با پيشكسوتان پرسپوليس در ازاي 220 هزار يورو تهران را ترك كردند. اما وقتي مبلغ درخواستي مدير رئال براي برگزاري بازي دوستانه با پرسپوليس فاش شد، مشخص شد علاقه رئالي‌ها براي برگزاري اين بازي از چه جهت بوده است.
 
گفته مي‌شود مدير رئال علاوه بر باشگاه‌داري شغل‌هاي جانبي ديگري هم دارد و پروژه‌هاي عمراني زيادي برمي‌دارد و گويا قرار بوده هزينه يكي از اين پروژه‌ها را از محل بازي دوستانه با پرسپوليس پرداخت كند. مسئله‌اي كه البته رويانيان با آن مخالفتي هم نداشته كه در مذاكراتش با مبلغي بيش از 5/16 ميليارد تومان براي برگزاري اين بازي موافقت كرده بود. مسئله‌اي كه البته رحيمي حاضر نيست زير بار آن برود و بي‌شك كسي هم نمي‌تواند او را بابت عدم پرداخت چنين رقم كلاني براي يك بازي دوستانه زير سؤال ببرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار