کد خبر: 648678
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌‌الله استان مرکزی از آغاز اردوهای هجرت بسیج دانش‌آموزی از 26 خردادماه در استان خبر داد.

محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: طرح اردوهای هجرت بسیج دانش‌‌آموزی از 26 خرداد‌ماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد: بر اساس سهمیه ابلاغی، امسال2 هزار نفر در اردوی طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی شرکت خواهند کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با برگزاری این اردو دانش‌آموزان با حضور در مدارس نسبت به دیوارنویسی، تعمیر میز و نیمکت و نقاشی مدارس اقدام خواهند کرد.

امینی هدف از برگزاری این اردوها را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، آموزش مسئولیت‌‌پذیری و تشویق به فعالیت‌های جمعی عنوان کرد وادامه داد: برگزاری طرح هجرت بسیج سازندگی موجب تقویت روحیه خودباوری و همدلی بین جوانان می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از رسالت‌های سنگین مسئولان فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت به فرمان رهبر معظم انقلاب با هدف محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف کشور، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی هر ساله در ایام تابستان به مرحله اجرا در می‌آید، اظهار کرد: آشنایی بیشتر جوانان با مهارت‌های شغلی، تقویت انگیزه مسئولیت‌پذیری، رشد و بالندگی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح هجرت است.

به گفته وی، اجرای این طرح موجب افزایش زمینه ارتقای فرهنگی و اجتماعی مناطق روستایی می‌شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار