کد خبر: 647969
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند گفت: دوران هشت سال جنگ تحمیلی هر چند برای کشور سخت و تلخ بود اما درس‌های مهمی به همراه داشت که شهدا به خوبی این درس‌ها را به ملت آموختند.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی صدیقی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در دیدار با جمعی از خانواده شهدا به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار داشت: بدون شک برای همه رزمندگانی که در هشت سال جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، خاطره‌ای شیرین‌تر از آزادسازی خرمشهر نیست.

وی تصریح کرد: همه ملت ایران در ایجاد ارزش‌های دفاع مقدس شریک و سهیم بودند، ایثار، گذشت، فداکاری، نثار جان و شهید شدن در راه خدا ارزش‌های به وجود آمده در دوران جنگ بودند که در طول جنگ رشد کردند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه ملت ایران وامدار خالقان حماسه سوم خرداد است که با شجاعت و دلیری خود توانست خرمشهر را بار دیگر به وطن اسلامی بازگرداند، بیان داشت: رزمندگان و دلیرمردانی که در عملیات آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند زرین‌ترین و پر افتخارترین صفحات را به کتاب تاریخ ایران اسلامی افزودند.

صدیقی افزود: شرایط امروز کشور شرایط بسیار سخت و حساسی است و در این شرایط آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیات رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: هم اکنون دشمنان ایمان و معنویت را هدف حملات خود قرار داده و با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند، خاطر نشان ساخت: دوران هشت سال جنگ تحمیلی هر چند برای کشور سخت و تلخ بود اما درس‌های مهمی به همراه داشت که شهدا به خوبی این درس‌ها را به ملت آموختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار