کد خبر: 647698
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
همایش تجلیل از رابطین فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، با حضورحجت الاسلام حسینی پور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر سنجان ، ناصری قائم مقام امداد استان و 100 نفر از رابطین فرهنگی دانش آموزی و دانشجویی اراک برگزار شد.
فاطمه قاسمی

حسینی پور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : فرهنگ سازی در جامعه اسلامی از اولویتهای کاری است و بسیاری از مشکلات جامعه با فرهنگ سازی از بین می رود.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بیان داشت : امر به معروف، وادار كردن به انجام كار نیك و طاعت، و نهی از منكر، بازداشتن از انجام كار زشت و معصیت است. و بیان دیگر از نظر عقل و شرع مقدس، از مهم ترین واجبها، بلكه اساس شریعت حیات بخش اسلام است.

محمد مهدی ناصری قائم مقام امداد استان نیز بیان داشت : رسالت معلمی همان رسالت انبیا است و معلمین وارثان پیامبران در جهت هدایت انسانها به مسیر درست تعالی می باشند.

وی ضمن تشکر از رابطین فرهنگی که با این نهاد همکاری دارند افزود : کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها نهادی است که امام راحل حاضر شد نام خود را برآن بگذارد و از اهداف عالی آن ارتقای سطح فرهنگی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت است.

در پایان از رابطین فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)با اهدای جوایز تقدیر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار