کد خبر: 646952
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
در راستاي گسترش فرهنگ مصرف صحيح آب در بين نونهالان ، روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي اقدام به برگزاري جشنواره "نمایش آب" در مقطع پیش دبستانی شهر اراک نمود.
فاطمه قاسمی

زهرا طراوتی فکور مدیر دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب برای کودکان عنوان نمود و افزود: جلب مشارکت قشر کودک و نوجوان برای حفاظت از منابع محدود موجود آب و صرفه جویی در مصرف آن به عنوان آینده سازان کشور همواره از اهداف روابط عمومی این شرکت بوده و هر ساله با برگزاری جشنواره های گوناگون نسبت به آن اقدام می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه جشنواره نمایش آب برای اولین بار در استان مرکزی و در شهر اراک برگزار شده تصریح کرد: در نظر داریم این جشنواره را در سال های آینده در سطح وسیعتری برای سایر مقاطع نیز برگزار نماییم .

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه افزود: پس از اعلام فراخوان جشنواره نمایش آب در بهمن ماه سال 1392 ، 10 مرکز پیش دبستانی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی نمودند و در روز داوری آثار که در اردیبهشت ماه سال 93 برگزار شد 8 گروه پیش دبستانی آثار نمایشی خود را به اجرا در آوردند و 4 داور جشنواره آثار نمایشی را داوری نمودند .

گفتنی است در پایان مراسم بیانیه هیئت داوران جشنواره توسط یکی از داوران جشنواره خوانده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار