کد خبر: 645826
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
استاندار خبر داد !
استاندار بوشهر گفت: با تخصیص دو درصد نفت و گاز به اعتبارات استان بوشهر سالانه ۱۲۰ میلیارد تومان به سهم اعتبارات این استان افزوده می‌شود.

مصطفی سالاری در نشست با مدیران و کارکنان معاونت برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه  باید از ظرفیت‌هایی که در بودجه وجود دارد نهایت استفاده شود اظهار کرد: برای بهره مندی مدیران از بودجه‌های متمرکز باید کتابچه‌ بودجه تدوین و در اختیار آنان قرار گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جذب اعتبارات ملی  شاخص عملکر مدیران است بیان کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی میزان اعتباراتی که از وجوه ملی برای استان جذب می‌کنند به چه مقدار است.

وی از تدوین پیش نویس برنامه ششم توسعه خبرداد و افزود: برای بهره‌مندی بیشتر استان بوشهر از برنامه‌ششم توسعه  باید پیشنهادهای مرتبط با این برنامه برای ارائه دراین پیش نویس فراهم شود تاسبب  جذب اعتبارات مناسبی برای استان شود.

سالاری با بیان اینکه این پیشنهادات اثرات قابل توجهی دارد تصریح کرد: 2 درصد نفت و گاز که به استان بوشهر اختصاص یافته شامل 120 میلیارد تومان بوده که این مبلغ سهم اعتبارات استان را به حد چشمگیری افزایش داده است.

استاندار بوشهر بر توجه به استفاده از اعتبارات ملی و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان تاکید کرد و گفت: در حوزه مطالعات توسعه استان، استفاده از وجوه ملی و همچنین جذب سرمایه گذار توسط مدیران دستگاههای اجرایی باید با بیان عدد همراه شود تا نحوه عملکرد آنها بصورت مناسب‌تری مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ارزشیابی مدیران بر اساس شاخص‌های تدوین شده صورت می‌گیرد افزود: ارزیابی مدیران باید بر اساس آمار و ارقام فعالیت آنها صورت بگیرد و ارزیابی کلی عملکرد مدیران نمی‌تواند ارزیابی مناسبی باشد.

استاندار بوشهربر تکریم سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: در جذب سرمایه گذاران نیاز به تکریم آنها وجود دارد تا علاوه بر ترغیب آنها برای سرمایه گذاری زمینه رونق اقتصادی استان فراهم شود.

وی هم جواری با خلیج فارس و سهولت در ارتباط با کشورهای همسایه را از ویژگی شاخص استان بوشهر برای سرمایه گذاری دانست و گفت: در حوزه سرمایه گذاری باید همایشی برای سرمایه گذاران برگزار شود و در آن فرصت‌های متعدد سرمایه گذاری استان بوشهر معرفی شود.

سالاری با اشاره به اینکه استان بوشهر از لحاظ فرصت‌های سرمایه گذارای دارای ظرفیت‌هایی بالقوه است، بیان کرد: سرمایه گذاران می‌توانند اعتباری بیش از اعتبارات دولتی را به استان تزریق کنند بنابراین باید مشکلات پیش روی آنها که بیشتر مختص به بخش دولتی می‌شود بر طرف شود.

استاندار بوشهر بر تولید کتاب در حوزه برنامه‌ریزی تاکید و خاطرنشان کرد : کتابخانه معاونت برنامه ریزی استان نباید تنها مبتنی بر خرید کتاب باشد بلکه باید خودش نیز تولید کتاب داشته باشد و سپس کارکنان این مجموعه به مطالعه کتابها وادار شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر