کد خبر: 645607
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مسئول طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) خبر داد !
مسئول طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از تخصیص اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای ۵۰۰ کارگاه تولیدی در نقاط روستایی و محروم استان بوشهر

سید‌حسین دستغیبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 463 طرح تولیدی اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این 463 طرح تولیدی که در همه نقاط استان بوشهر راه‌اندازی شده با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریال با مشارکت بسیج سازندگی استان بوشهر و همکاری بانک مهر اقتصاد ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی مراسم افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی به صورت نمادین در همه نقاط استان بوشهر اجرا شد افزود: افتتاح این طرح‌ها با حضور اعضای قرارگاه جهاد اقتصادی استان بوشهر، مدیران دستگاهای اجرایی، بانک مهر اقتصاد ، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

مسئول طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر به برخی از این طرح‌ها اشاره و بیان کرد: در شهرستان بوشهر طرح پرورش مرغ بومی، در شهرستان دشتستان طرح گلخانه و حوضچه پرورش ماهی، در دشتی طرح پرورش قارچ، در دیر طرح دام و بلدرچین، در دیلم طرح دام سنگین، در گناوه طرح صنایع تبدیلی و قارچ و در تنگستان طرح مرغ بومی افتتاح شد.

دستغیبی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها یک‌هزار و 400 نفر از بسیجیان مشغول بکارشده‌اند گفت: شناسایی ظرفیت‌ها متناسب با شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان یکی از مهمترین برنامه‌های در اجرای این سیاست‌ها بود که ظرفیت‌ها هر شهرستان را برای اجرای طرح‌های مورد نظر شناسایی می‌شد.

وی با بیان اینکه امسال 500 طرح اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر اجرا می‌شود افزود: امسال 120 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای 500 کارگاه تولیدی در نقاط روستایی و محروم استان بوشهر تخصیص یافته است.

مسئول طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر  تاکید کرد: بسیج سازندگی به عنوان بازوی حمایتی کمک بسیاربزرگی به دولت برای سازندگی وعمران مناطق محروم وتوسعه نیافته است و تا کنون نیزتوانسته کارهای بزرگی درسطح کشور درزمنیه‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و برطرف کردن محرومیت اجرا کند.

دستغیبی بیان کرد: بسیج سازندگی از نیروهای جوان، متعهد و داوطلب از اقشارمختلف مردم شامل دانشجویان، دانش آموزان و جوانان داوطلب تشکیل شده که درعرصه‌های مختلف عمرانی وسازندگی، محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد:هدف اصلی بسیج سازندگی کمک به دولت برای سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی واشتغال زایی برای جوانان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر