کد خبر: 645324
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
خبر دستگيري، محمد رويانيان مديرعامل پيشين پرسپوليس در صدر اخبار ورزشي قرار دارد...
شيوا نوروزي
مديرعاملي استقلال شايعه است
دبيركل پيشين كميته ملي المپيك خبر مديرعاملي‌اش در استقلال را تكذيب كرد. وزارت ورزش برخلاف وعده‌اي كه داده بود هنوز مديرعامل و اعضاي هيئت مديره آبي‌ها را انتخاب نكرده. همين مسئله موجب شده تا نام‌هاي زيادي براي جانشيني فتح‌الله‌زاده سر زبان‌ها بيفتد. بهرام افشارزاده از جمله اين افراد است. افشارزاده در واكنش به اينكه گزينه‌ اصلي وزارت ورزش و جوانان براي مديرعاملي باشگاه استقلال است، عنوان كرد: من هم جسته و گريخته مي‌شنوم كه قرار است مديرعامل استقلال شوم اما هيچ مقام مسئولي از وزارت ورزش با من در اين زمينه صحبت نكرده و اين بحث‌ها شايعه است. پيش از اين يك‌بار به عنوان عضو هيئت مديره استقلال انتخاب شده بودم ولي به دليل مشغله كاري نتوانستم فعاليت كنم. مديرعاملي استقلال كار سختي است، بنابراين اكنون نمي‌توانم بگويم كه اگر اين پيشنهاد به من داده شود، مسئوليت آن را مي‌پذيرم يا نه و بايد درباره آن فكر كنم. ما وظيفه داريم هر جا كه بگويند كار كنيم اما اگر پيشنهادي درباره استقلال شد بايد ابتدا درباره آن فكر و سپس تصميم‌گيري كنم.
 
حواستان به تجربه تلخ دوپينگ وزنه‌برداران باشد
كيومرث هاشمي تلويحاً نگراني‌اش را از تكرار تجربه تلخ دوپينگ وزنه‌برداران اعلام كرد. اردوهاي پولادمردان اعزامي به بازي‌هاي آسيايي آغاز شده و ملي‌پوشان زير نظر سرمربي جديد خود را براي حضور موفق در اينچئون آماده مي‌كنند. منتها مصدوميت برخي از وزنه‌برداران‌ شائبه‌هايي ايجاد كرد. تا آنجا كه چند ملي‌پوش پيش از انجام تست دوپينگ اردو را ترك كردند. رئيس كميته ملي المپيك در واكنش به اين حواشي گفت: ما در وزنه‌برداري تجربه تلخ دوپينگ را داريم، بنابراين بايد حواس‌مان را در اين زمينه جمع كنيم. در بحث ورزش‌هاي قدرتي هميشه بايد مراقب اين باشيم كه همه چيز تحت كنترل باشد چون سابقه دوپينگ وجود داشته است. آن هم به دليل مكمل‌هاي غذايي و دارويي كه استفاده مي‌شود. ما به مسئولان مربوطه هم تذكرات لازم را داده‌ايم. من نمي‌گويم وزنه‌برداري اين شراط را دارد و مي‌گويم در ورزش‌هاي قدرتي اين مسئله شايد باشد. البته آقاي محمدپور واقعاً از قبل مصدوميت داشته و سجاد انوشيرواني هم قند خونش افتاده است. در هر صورت ما تذكرات لازم را داده‌ايم.
 
درگيري تماشاگران مايه شرمندگي بود
رئيس فدراسيون بسكتبال از برخورد جدي با خاطيان سالن آزادي خبر داد. در جريان ديدار سوم فينال ليگ برتر تماشاگران پتروشيمي و مهرام با يكديگر درگير شدند. محمود مشحون با اشاره به اين اتفاقات گفت: اتفاقات رخ داده به هيچ وجه قابل تصور نبود و دلسردم كرد. چندين سال است كه ما ليگ بسكتبال برگزار مي‌كنيم، اما تاكنون چنين اتفاقي نيفتاده بود كه تماشاگران به سمت يكديگر اشيا پرتاب كنند. صحنه‌هاي تأسفباري بود كه رقم خورد و شرمنده شديم. بايد متأسف شويم كه اين صحنه‌ها در حضور سجادي، معاون وزير ورزش رقم خورد و براي خود من مايه شرمندگي بود. ما تماشاگران پتروشيمي را در گوشه‌اي از سالن قرار داديم و پايين آنها تماشاگران معمولي بودند كه طرفدار هيچ‌كدام از تيم‌ها نبودند. در نيمه دوم بود كه تماشاگران مهرام هم به جمع آنها اضافه شدند و ما به هيج وجه تصور نمي‌كرديم چنين اتفاقي بيفتد. من اعتقاد ندارم كه نيروي انتظامي وارد محيط ورزش و سالن شود، چون ورزش و آن هم بسكتبال محيطي است كه بايد جوانمردي‌ها به نمايش دربيايد، نه اينكه زد و خوردي صورت بگيرد.
 
رويانيان؛ در بازداشت يا آزاد؟
خبر دستگيري، محمد رويانيان مديرعامل پيشين پرسپوليس در صدر اخبار ورزشي قرار داد. دوشنبه شب بود كه سايت جهان‌نيوز خبر بازداشت رويانيان را منتشر كرد. انتشار چنين خبري كافي بود تا اخبار ضد و نقيض ديگري هم روي خروجي خبرگزاري‌ها برود. پس از آن ايرنا به نقل از يك منبع آگاه بازداشت محمد رويانيان را تأييد كرد: قرار بازداشت رويانيان در ارتباط با پرونده ستاد سوخت از سوي شعبه 15 دادسراي كاركنان دولت صادر شده. در واقع استارت اين اخبار را هشتم ارديبهشت محسني اژه‌اي سخنگوي قوه قضائيه و دادستان كل كشور زد: در رابطه با اين پرونده هشت نفر به عنوان متهم تحت تعقيب قرار گرفتند كه در حال حاضر سه نفر بازداشت و مابقي با قرار وثيقه آزاد هستند. در حال حاضر پرونده در مرحله مقدماتي قرار دارد و كيفرخواستي براي آن صادر نشده است. هنوز هيچ كدام از نزديكان رويانيان خبر دستگيري‌اش را تأييد نكرده و كسي نمي‌داند چهره خبرساز پرسپوليس دربازداشت بسر مي‌برد يا آزاد است!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار