کد خبر: 644865
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
مردي كه به اتهام آزار و اذيت 9 دختر 7 تا 13 ساله دستگير شده است با راي قضات دادگاه كيفري استان تهران به چهار مرتبه اعدام محكوم شد. اين مرد به چهار نفر از طعمه‌هايش تجاوز كرده است.
اعتماد: مطابق اوراق پرونده اين مرد 28 ساله كه ابوالفضل نام دارد 11 آبان‌ماه سال گذشته توسط پليس دستگير شد. ماموران اداره شانزدهم پليس آگاهي از مدت‌ها قبل به دنبال دستگيري مردي بودند كه با معرفي خود به عنوان راننده سرويس مدرسه، دختران دانش‌آموز را ربوده و آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد. ماموران در جريان تجسس‌هاي خود چند مظنون را دستگير كردند اما همه آنها توانستند با ارائه مدارك محكمه‌پسند بي‌گناهي‌شان را ثابت كنند. تا اينكه ابوالفضل دستگير شد و از آنجا كه گوشواره يكي از شاكيان كه كودكي 11‌ساله بود در خودرواش كشف شد او براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي انتقال يافت.
 
 هرچند متهم در ابتدا دست داشتن در اين ماجرا را انكار مي‌كرد اما زماني كه در برابر طعمه‌هايش قرار گرفت به ناچار اتهام آزار و اذيت كودكان را بر عهده گرفت. او كه متاهل است و زمان دستگيري صاحب يك فرزند شده بود در اعترافاتش گفت كارمند يك شركت خدماتي است و حدود يك سال قبل، وقتي از خيابان عبور مي‌كرد، با ديدن دختري كه كنار خيابان منتظر سرويس مدرسه بود، اين نقشه به ذهنش رسيده و آن را اجرا كرده است. او آزار و اذيت 9 دختر هفت تا 13 ساله را پذيرفت و ادامه داد: پس از نخستين نقشه، وسوسه شدم كه اين كار را ادامه دهم و بعد از آن نيز چند دختربچه ديگر را با همين شگرد سوار ماشينم كردم و با انتقال آنها به مكان‌هاي خلوت و با تهديد چاقو مورد آزار و اذيت قرار دادم. پس از آن نيز طلاهاي‌شان را سرقت كردم و با رها كردن طعمه‌هايم در خيابان، متواري شدم.
 
با ثبت اظهارات اين مرد پرونده‌اش براي تصميم‌گيري به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. صبح شنبه ابوالفضل در برابر پنج قاضي شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت تا در برابر اتهام سرقت، آدم‌ربايي و تجاوز به عنف از خود دفاع كند. در حالي كه قضات دادگاه محاكمه را غير‌علني اعلام كرده بودند والدين دختربچه‌ها يك به يك شكايت‌شان را مطرح كردند و در ادامه ابوالفضل به دفاع از خود پرداخت و گفت هيچ كودكي را آزار نداده است. او گفت اعترافات قبلي‌اش را قبول ندارد و بي‌گناه است. به اين ترتيب رييس دادگاه با اخذ آخرين دفاع از او همراه با چهار مستشار دادگاه وارد شور شد.
 
صبح ديروز قضات دادگاه راي خود را اعلام كردند. آنان پس از بررسي محتويات پرونده ابوالفضل را مجرم تشخيص داده و به اتهام تجاوز به عنف به چهار مرتبه اعدام محكوم كردند. اين مرد همچنين به اتهام آدم‌ربايي نيز به تحمل 15 سال حبس و 99 ضربه شلاق و براي اتهام سرقت نيز به تحمل پنج سال حبس و 74 ضربه شلاق محكوم شد.
 
بر‌اساس اين گزارش در صورت تاييد اين حكم در ديوانعالي كشور مرد متجاوز به زودي مجازات مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار