کد خبر: 644845
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگ ی و هنری مساجد استان یزد:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگ یو هنری مساجد استان یزد، از تشکیل بیش از ۲۵۰ پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

محسن رستگاری ، با اشاره به رسالت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: ارتباط با جوانان و نوجوانان و فراهم کردن فضایی مناسب برای ارتقاء سطح آگاهی و بینش آن ها یکی از مهمترین رسالت های کانون های مساجد است.

 وی فصل تابستان را بهترین فرصت برای جذب جوانان به مساجد دانست و اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت در سطح کانون ها ی مساجد با هدف غنی سازی اوقات ارزشمند نوجوانان و جوانان، توانمندسازی اعضای کانون ها،ایجاد حلقه های انسجام در بین نوجوانان و جوانان جهت آشنایی و تشریک مساعی در جهت برنامه های مختلف طول سال و شناسایی افراد مستعد و متخصص جهت جذب بعنوان اعضای فعال کانون ها برگزار می شود.

 رستگاری، با اشاره به تشکیل 250 پایگاه اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد استان اظهار داشت: این پایگاه ها در قالب طرح آسمانی ها در تابستان امسال میزبان بیش از 50 هزار نفر از نوجوانان و جوانان هستند.

 وی زمان افتتاحیه رسمی برنامه های اوقات فراغت را 19 خرداد همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تا 23 خرداد سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) اعلام کرد و گفت: این مراسم با حضور مسئولان استان، مدیران و رابطان و اعضای کانون های مساجد در یکی از پایگاه های اوقات فراغت برگزار می شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، تصریح کرد: اختتامیه طرح آسمانی ها نیز به صورت رسمی از 6 تا 16 شهریور همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

وی از انعقاد تفاهنامه بین دبیرخانه استان با سازمان های مختلفی چون فنی و حرفه ای، بهزیستی، جهاد دانشگاهی، اداره کل ورزش و جوانان، انجمن پرستاری و... در طول اجرای طرح آسمانی ها خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این طرح می توانند از خدمات این سازمان ها استفاده کنند.

رستگاری، برگزاری اردوهای درون و برون استانی، مسابقات ورزشی، امکانات رفاهی و تفریحی و... را از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح اعلا م کرد و اظهار داشت: در پایان طرح آسمانی ها پایگاه توسط کانون تخصصی ارزشیابی و نظارات استان ارزیابی شده و از کانون های برتر تجلیل می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر