کد خبر: 644819
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
قهرماني بي‌حاشيه فولاد را چند روزي است كه شايعه‌اي كه گويا هيچ...
دنيا حيدري
همكاري بازيكن سابق آرسنال با كرش
كرش قصد دارد براي حضوري پر قدرت در جام جهاني از تجربيات دوستان اهل فن خود استفاده كرده و از آنها مشاوره بگيرد. در اين راستا شنيده مي‌شود يكي از آنهايي كه قرار است به سرمربي تيم ملي ايران در خلال رقابت‌هاي جام جهاني مشورت بدهد، ادو گاسپار، بازيكن سابق آرسنال است. پايگاه اينترنتي «futbolprimra» كه از همكاري او با كرش در جام جهاني خبر مي‌دهد، در اين رابطه مي‌نويسد: « تيم ملي ايران در جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين همگروه است و در اولين ديدار خود بايد برابر نماينده قاره‌ آفريقا قرار گيرد. درهمين راستا، كرش سرمربي تيم ملي ايران از ادو، سرمربي جوان كورينيتانس درخواست كرده است كه در طول بازي‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل به او كمك كند و مشاوره دهد. ادو گاسپار، سرمربي 35ساله كورينتيانس سابقه بازي در تيم‌هاي آرسنال و والنسيا را در كارنامه خود دارد و 15 بار نيز پيراهن تيم ملي برزيل را بر تن كرده است.»
 
شاهكار جهانبخش نايمخن را نجات داد
گلزني‌هاي جهانبخش در بازي برابر آژاكس، نايمخن را از سقوط به دسته پايين‌تر نجات داد و اين تيم را به پلي‌آف رساند، مسئله‌اي كه سرمربي نايمخن از آن به عنوان معجزه ياد مي‌كند: « عملكرد جهانبخش بي‌نظير بود. او معجزه كرد. دو گل بي‌نظير جهانبخش مي‌تواند ما را در ليگ نگه دارد. » پايگاه اينترنتي «SPORT1» هلند با تمجيد از جهانبخش نوشت: «دو گل جهانبخش ليگ را براي نايمخن خريد. او كه به عنوان بازيكن تعويضي به زمين مسابقه آمد، توانست با دو گل بازي را كاملاً به نفع تيم خود تغيير دهد و نشان داد چرا در نيم فصل نخست به عنوان يكي از استعدادهاي برتر فوتبال هلند معرفي شد.» جهانبخش اما معتقد است وظيفه‌اش را انجام داده: «بازي برابر آژاكس به هيچ وجه آسان نيست. آنها قهرمان ليگ هستند. به همين خاطر از اينكه توانستم در اين ديدار مهم براي تيمم مفيد باشم بي‌اندازه خوشحالم. هر چند من براي گلزني در نايمخن هستم، اما خوشحالم كه در دقايق پاياني توانستم گلي را به ثمر برسانم كه ممكن است باعث شود تيمم در ليگ باقي بماند.»
 
اينچئون گامي به سوي المپيك است
وينگادا، سرمربي تيم فوتبال المپيك ايران كه در نخستين نشست فني با بازيكنان اين تيم از قهرماني در بازي‌هاي اينچئون به عنوان هدفش ياد كرده بود« بايد به سختي تلاش كنيد، چراكه راه دشواري پيش‌رو داريم اما مي‌توانيم به اهدافمان برسيم. با تمرين و كوشش، تيم ايران، هم مي‌تواند قهرمان بازي‌هاي آسيايي اينچئون شود و هم به المپيك راه يابد. اينچئون گامي به سوي المپيك است و ما با همين هدف به ايران آمديم. اينچئون براي ما گام بلندي به سوي المپيك 2016 است» بعد از نخستين تمرين اين تيم ضمن تشريح برنامه‌هايش مدعي شد اولين گام براي حضور در المپيك را برداشته است: « برنامه‌ ما حضور در مسابقات المپيك است. كمپ فعلي قسمتي از برنامه آماده‌سازي ماست و همه بايد بدانند كه تا رسيدن به تركيب اصلي فاصله داريم. تعدادي از بازيكنان خوب ما هم در خدمت تيم ملي بزرگسالان هستند. قرار است امروز در خصوص بازي‌هاي دوستانه جلسه‌اي با آيت‌اللهي برگزار كنيم تا مشخص شود بايد براي چند كشور دعوت‌نامه بفرستيم و با چه تيم‌هايي بازي كنيم. فكر مي‌كنم پنج يا شش بازي دوستانه داشته باشيم. »
 
جعلي بودن كارت‌هاي پايان خدمت بي‌اساس است
قهرماني بي‌حاشيه فولاد را چند روزي است كه شايعه‌اي كه گويا هيچ پايه و اساسي ندارد زير سؤال برده است، به طوري كه حتي حرف از پس گرفتن اين قهرماني از فولاد را نيز سر زبان‌ها انداخت! بحث جعلي بودن كارت پايان خدمت بعضي از بازيكنان فولاد، حرف و حديث‌هاي زيادي را در اين چند روز به ميان آورده و به نظر حسين فركي، سرمربي فولاد خوزستان، مطرح كردن اين بحث بي‌اساس است: «صحبت كردن در مورد اين موضوع پوچ و بي‌معني است. متأسفانه بعضي‌ها از فوتبال و قوانين آن اطلاعاتي ندارند و صحبت از پس گرفتن قهرماني فولاد مي‌كنند. اين موضوع هم مثل خيلي مسائل ديگر از جمله قليان كشيدن بازيكنان از يادها مي‌رود، ولي مهم اين است كه در مورد چنين مسائلي، با اطلاعات حرف بزنيم و من صحبت خاصي در اين خصوص ندارم.» البته اين موضع باشگاه هم هست و فولاد اگر‌چه بيانيه‌اي كوتاه در اين مقوله داده، اما سياست كلي‌اش سكوت برابر اين حاشيه بي‌اساس است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار