کد خبر: 644624
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی:
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، از آمادگی ۱۴۷ مسجد در استان یزد جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

حجت الاسلام علی کارگر، تبریک حلول ماه مبارک رجب از آمادگی 147 مسجد استان یزد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: از این تعداد 28 مسجد در شهرستان یزد و مابقی در شهرستان های استان میزبان معتکفین هستند.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته مراسم اعتکاف در 130 مسجد استان برگزار شد، تصریح کرد: در راستای افزایش متقاضیان جهت شرکت در این مراسم معنوی تعداد مساجد مجری 17 عدد افزایش یافته است. معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع بیش از 10 هزار و 385 در این مراسم عبادی شرکت کردند.

وی زمان آغاز ثبت نام اعتکاف را 14 اردیبهشت اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این مراسم می توانند تا 18 اردیبهشت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 حجت الاسلام کارگر، با بیان اینکه ثبت نام امسال در دوبخش برادران و خواهران به صورت متمرکز و تنها از طریق اینترنت امکان پذیر می باشد افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام به سایت تبیان مراجعه کنند. وی مبلغ ثبت نام را 40 هزار تومان اعلام کرد و گفت: متقاضیان هنگام ثبت نام باید مبلغ ثبت نام را به صورت آنلاین و از طریق یکی از کارت ها عضو شبکه شتاب و با در اختیار داشتن رمز دوم کارت خود پرداخت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر