کد خبر: 644571
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد !
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: مبلغ ۱۴ میلیارد ریال برای بیمه درمانی ۱۷ هزار و ۳۲۴ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهردر سال ۹۲ هزینه شده است.

فرید محبی در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه 67 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد استان بوشهر بهره‌مند هستند اظهار کرد: 17 هزار و 324 از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در سال گذشته از خدمات بیمه ای درمانی امداد بهره مند گردیده اند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد بوشهر  با 157 مرکز درمانی قرارداد منعقد کرده است تصریح کرد: پنج هزار و 600 نفر از مددجویان در سرفصل ویژه درمان و بیمه از خدمات این نهاد مقدس برخوردار شده اند که در مجموع شش میلیارد و 139  میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان بوشهر از تحت پوشش بودن 3 هزار و 800نفر از افراد تحت حمایت این نهاد در سرفصل فوق العاده ویژه خبرداد و گفت: در مجموع در این بخش مبلغ یک ‌میلیارد و 780 میلیون ریال پرداخت شده است.

محبی از تحت پوشش بودن 8 هزار و 388 نفر در بخش  بیمه های اجتماعی خبردادو گفت: این افراد از خدمات بیمه ای اجتماعی این نهاد بهره مند  هستند که سال گذشته 974 میلیون و 500 هزارریال در این زمینه سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه  یک هزار و 700 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر تحت پوشش برنامه‌های پیشگیری از سوء تغذیه قرار دارند گفت: این افراد که کودکان زیر 6 سال شامل می‌شود سال گذشته 10 میلیارد و 758 میلیون ریال در  زمینه پرداخت شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر