کد خبر: 644336
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
محمد بنا احتمال كناره‌گيري‌اش از تيم ملي كشتي فرنگي را رد نكرد. عنوان سومي فرنگي كاران ايران در آسيا مقامي نبود كه...
3 شرط كرش كه رحمتي نپذيرفته بود
موضوع خداحافظي مهدي رحمتي از تيم ملي اين روزها دوباره در رسانه‌ها مطرح شده. رحمتي حتي مدعي شده در اين باره فايلي از كفاشيان دارد كه در صورت لزوم آن را در اختيار رسانه قرار مي‌دهد. با اين حال شواهد نشان مي‌دهد رحمتي مقصر اصلي است. در شرايطي كه كسي فكرش را نمي‌كرد اين بازيكن خبر خداحافظي‌اش را اعلام كرد. كرش هم هرگز حاضر نشد دنبال بازيكني كه هيچ علاقه‌اي به پوشيدن پيراهن ملي ندارد، برود. كارلوس كرش براي بازگشت او سه شرط گذاشت: رحمتي در نامه‌اي به فدراسيون فوتبال اعلام عذرخواهي كند، در متن مكتوب مشابهي از تمامي اعضاي كادر فني تيم ملي پوزش بخواهد و در صورت انجام دو مورد بالا و جلب نظر كرش، رحمتي در تمرين تيم ملي فوتبال حاضر شده و از همه بازيكنان عذرخواهي كند. منتها مهدي رحمتي فقط به يك خداحافظي خشك و خالي آن هم در تلويزيون اكتفا كرد و هنوز كه هنوز است اين دروازه‌بان همه را مقصر مي‌داند به غير از خودش!
 
باخت در بازي‌هاي تداركاتي مهم نيست
اوسيانو دستيار پرتغالي كرش پس از باخت ايران برابر صدرنشين ليگ آفريقاي جنوبي آمادگي بازيكنان ايران را مهم‌ترين هدف كادر فني ناميد و گفت: در تلاش هستيم تا شرايط فيزيكي و سطح آمادگي بدني بازيكنان را افزايش دهيم و آنها را به حالت ايده‌‎آل جام جهاني نزديك كنيم، چراكه در اين مسابقات سطح آمادگي بدني بازيكنان تيم‌هاي حاضر، عامل بسيار تاثيرگذاري بر نتيجه‌گيري تيم‌ها است. دغدغه اصلي ما در اين اردو شيوه‌هاي بهبود شرايط بدني بازيكنان بود و در كنار آن هم توجه ويژه‌اي به برنامه‌هاي تاكتيكي و هماهنگي بين بازيكنان داشتيم. فكر مي‌كنم بازيكنان با همه وجود مي‌خواهند پيشرفت كنند. اين همان چيزي است كه براي كادر فني كاملاً مشهود است. در واقع ديدارهاي درون اردويي را براي برد و باخت انجام نمي‌دهيم و نتيجه بازي‌ها براي ما مهم نيست. هدف ما اين بود كه بازيكنان در شرايط آب و هوايي يك كشور آفريقايي قرار بگيرند و تجربه بازي با بازيكنان آفريقايي را كسب كنند. به نظر من اين اردو اولين مرحله از آشنايي بازيكنان با سبك بازي بازيكنان آفريقايي بود.
 
يا تركيب را خودم انتخاب مي‌كنم يا مي‌روم
محمد بنا احتمال كناره‌گيري‌اش از تيم ملي كشتي فرنگي را رد نكرد. عنوان سومي فرنگي كاران ايران در آسيا مقامي نبود كه خيلي‌ها انتظارش را مي‌كشيدند. پس از كسب اين مقام بود كه انتقادها از تيم كشتي فرنگي بالا گرفت، انتقادهايي كه اعصاب سرمربي تيم ملي را به‌هم ريخته. تا آنجا كه بنا در بازگشت از مسابقات قهرماني آسيا، تلويحا اعلام كرد كه قصد دارد خارج از فرآيند انتخاب تيم ملي عمل كند، در غير اين صورت شايد تيم ملي را رها كند: «همه كساني كه كارشناس كشتي هستند مي‌دانند كه هركس غير از ما بود با اين تيم يك مدال برنز هم در آسيا نمي‌گرفت. هنوز شرايط من براي ادامه كار مشخص نيست. بايد با مسئولان فدراسيون صحبت كنم تا تكليف من مشخص شود. اگر قرار باشد تا من براي جام جهاني باشم بايد تركيب را كاملاً خودم انتخاب كنم و كسي در كارم دخالت نكند. اگر اين چنين نباشد كس ديگري سرمربي شود. البته وضعيت من براي بعد از جام جهاني هم مشخص نيست. اكنون شرايط براي من ايده‌آل نيست و من قهر قهرو هستم!»
 
پايين آمدن قراردادها ابلاغ وزارت ورزش است
 
حميد استيلي كاهش دستمزد بازيكنان را دستور وزارت ورزش خواند. سخنگوي باشگاه پرسپوليس ابراز اميدواري كرد با تغيير شرايط، هواداران در فصل جديد استقبال خوبي از بازي‌هاي اين تيم داشته باشند: در چند سال گذشته هواداران ما استقبال خوبي از بازي‌هاي ليگ به عمل نياوردند و مي‌خواهيم كاري كنيم كه اعتماد هواداران را جلب كنيم. هر چقدر بيشتر با آنها صاف و صادق باشيم آنها بيشتر به ما اعتماد مي‌كنند. قصد داريم براي فصل بعد كادر فني و اكثر بازيكنان را حفظ كنيم تا به آرامشي كه مدنظر هيئت مديره و هواداران است، دست پيدا كنيم. وزارت ورزش و جوانان نه تنها به پرسپوليس كه به تمام تيم‌ها ابلاغ كرده رقم‌هاي پرداختي به بازيكنان پايين بيايد. در برنامه «90» هم مردم به كاهش ارقام قراردادها رأي داده‌اند. در اين شرايط بازيكنان هم مقصر نيستند. 90 درصد از باشگاه‌هاي ما بدهي دارند و وقتي بازيكني به پولش نرسد، عليه مدير مصاحبه مي‌كند كه اين مسائل باعث بي‌اخلاقي مي‌شود. برنامه داريم كه حداقل يك جام داخلي را در فصل آينده به دست بياوريم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار