کد خبر: 643624
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
امام جمعه شاهرود :
امام جمعه شاهرود گفت : ترویج اخلاق در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری یک امر ضروری است.

 حجت الاسلام  محمود ترابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود افزود : یکی از اهداف مهم هنرمندان و دستگاههای مرتبط که در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری تلاش می کنند ، تقویت رفتارهای مثبت و سازنده در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت در ابعاد مختلف در جهت برگزاری این نوع برنامه ها برای اقشار مختلف دارای اهمیت است ،گفت : باید تلاش کنیم در خروجی این برنامه ها ، مردم شاهد رشد ارزش های انسانی و معنوی باشند .

فرماندار شهرستان شاهرود نیز گفت : در این راستا در جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری باید هم اندیشی و همفکری مسوولان ذیربط بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مهدی بندرآبادی افزود : در این زمینه به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب ها ، مدیریت و برنامه ریزی باید بطور جدی مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد : در فضاهایی که برنامه های هنری برگزار می شود ، نیازهای مردم در همه امور کمی و کیفی برای استفاده مطلوب و شایسته از آنچه که زمان و هزینه برای آن صرف می کنند، باید مورد توجه قرار گیرد. 

در این جلسه از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مورد فعالیت های فرهنگی و هنری انجام شده در سال 92 ، رییس اداره ثبت و احوال شهرستان شاهرود در خصوص آمار ازدواج و طلاق در سالهای 90 الی 92 ، رییش شورای اسلامی شاهرود در مورد اهمیت و جایگاه شوراها به مناسبت گرامیداشت نهم اردیبهشت ،روز شوراها و فرمانده سپاه شاهرود در مورد مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در چند روز آینده و نیز مراسم خاکسپاری آنها در یادمان شهدای پردیس دانشگاه شاهرود و نیز کنگره شهدای استان سمنان که در آبان ماه سالجاری برگزار خواهد شد ، گزارش هایی ارائه شد.

همچنین در این جلسه که در دانشگاه آزاد شاهرود برگزار شد با اجرای دو کنسرت موسیقی و یک برنامه هنری با حضور بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون در شاهرود که در خرداد سالجاری ازسوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار خواهد شد، موافقت گردید

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار