کد خبر: 643386
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته معلم در مدارس استان خبر داد. سیف‌الله کریم‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم، با بیان اینکه تجلیل از معلم صرفا تجلیل از یک شغل نیست گفت: معلمان پدران معنوی جامعه‌اند و تجلیل از معلم همانند تجلیل از پدران است.

کریم‌زاده اظهار کرد: آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک بین مسئولین و مردم در جامعه است چرا که سه عرصه مهم و بزرگ هچون دانش‌آموزان، معلمان، و خانواده‌ها را در اختیار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در شش سال گذشته آرامش نسبی بر آموزش و پرورش استان حاکم بوده گفت: سکان‌داری و اداره‌ی مجموعه‌ی با عظمتی چون آموزش‌ و ‌پرورش و ایجاد آرامش در آن بسیار مشکل بوده ولی با وجود مشکلات نسبی توانسته‌ایم آرامش را برقرار کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در استان گفت: با تغییر در سطح کلان مدیریتی کشور برنامه‌های امسال نیز متفاوت بوده و بخشنامه‌ها برای برگزاری مراسم بعد از تصویب در شورای آموزش و پرورش به مدارس فرستاده شده است.

کریم‌زاده اعلام کرد: تقدیر از معلمان نمونه در سطح استان در اولویت قرار داشته و به همین منظور کمیته‌ای برای شناسایی معلمان نمونه با توجه به سابقه خدمتی و اقدامات علمی و تشویقی معلمان تشکیل شده است.

وی افزود: طبق آمار کمیته ارزیابی هزار و 507 معلم شرایط اولیه را داشته‌اند که از این بین 277 نفر از شهرستان‌های استان و 11 نفر معلم نمونه استانی بوده‌اند و در نهایت یک معلم از شهرستان دلیجان برای حضور در در مراسم تجلیل از معلمان کشوری انتخاب شده است.

وی از حضور 55 معلم استان مرکزی در دیدار کشوری معلمان با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: برگزاری مراسم عطر افشانی گلزار شهدای فرهنگی استان با همکاری بسیج فرهنگیان استان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار