کد خبر: 642587
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۲۵ محفل انس با قرآن با عنوان شبی در محضر ثقلین در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، در جمع مدیران مسئول کانون های مساجد مجری طرح شبی در محضر ثقیلن گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 25 محفل انس با قرآن با عنوان شبی در محضر ثقلین در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.

محسن رستگاری، با بیان اینکه طرح شبی در محضر ثقلین از سال گذشته در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد آغاز شده است افزود: این طرح در سال جاری در سطح تمامی شهرستان های استان و به صورت هفته ای برگزار می شود.

رستگاری با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال این طرح در سطح 6 شهرستان استان برگزار می شود اظهار داشت: شهرستان های اشکذر، یزد، اردکان، تفت، میبد و مهریز میزبان طرح شبی در محضر ثقلین خواهند بود.

 وی در تبیین برنامه های این محفل قرآنی تصریح کرد: قرائت قرآن، تواشیح، تفسیر و برگزاری مسابقات قرآنی بخش هایی از این محفل انس با قرآن می باشد.

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، افزود: قرائت یک صفحه از زیارت جامعه کبیره و تفسیر آن بخش جدیدی می باشد که در سال جدید در این محافل قرآنی اجرا می شود.

 وی در پایان بر لزوم برنامه ریزی مناسب کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت استفاده حداکثری نمازگزاران و اعضای محل از این محافل قرآنی تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر