کد خبر: 642360
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
در این بیانیه آمده است:"

وَلَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً ؛وخداوند هرگز بر(زیان) مومنان،برای کافران راه تسلطی قرار نداده است.(نساء/141)

چندی است تلاشهایی برای خاکسپاری جاسوس یهودی آمریکایی الاصل به نام "ریچارد نلسون فرای” در شهر اصفهان به گوش میرسد.

وی تئوريسين مکتب ايراني و معروف‌ترين ايران‌شناس یهودی عضو سازمان CIA که در ديباچه کتاب "عصر زرين فرهنگ ايران" به صراحت نوشت «بايد اين نظريه اسلامي را که همه چيز براي مسلمانان با پيامبر اسلام آغاز مي‌شود، دگرگون ساخت» و آنان را به «فرهنگ ايران باستان» بازگرداند. وی از سال 1330 فعالیت خود در رابطه ایران را آغاز کرده است. ريچارد فراي نه تنها به طور رسمي آخرين بازمانده تشکيلات ضدجاسوسيِ «اتاق سياه» در CIA شناخته مي‌شد، بلکه از معروف‌ترين ايران‌شناسان آمريکايي و از بزرگترين جاسوسان غرب در خاورميانه بود. فراي در زمره پرنفوذترين دانشمندان آمريکا در سطح جهان قرار داشت و البته ماموريت‌هاي مختلفش از او جاسوسي کارکشته و باتجربه در امور خاورميانه بود. وزارت اطلاعات در ابتداي دهه 1370 پس از شناسايي يکي از پروژه‌هاي جمع‌آوري اطلاعات او در تهران رسماً تاييد کرد فراي جاسوس CIA است.

ريچارد فراي کوشيد در دولت های گذشته، با استفاده از همه ظرفيت‎‎ها و اهرم‎‎هاي شبکه گسترده‎اش در ايران که ۵۰سال قدمت داشتـ يک بحران گفتماني ايجاد کند. براي اين کار فراي و عوامل آمریکا و دگر اندیش در دولت های قبلی با استفاده از روابط‎شان با دولتمردان ، يک پروژه جمع‎آوري اطلاعات را پيش بردند اما با هوشياري وزارت اطلاعات اين پروژه کشف شد و حتي اسناد آن در برنامه تلويزيوني هويت به روي آنتن رفت.

ترجمان انديشه هاي ريچارد فراي و حلقه مشاوران "بنياد مطالعات ايران " و آراي برخي ايرانيان خارج از كشور در لايه‌هايي از گفتمان انحرافي و ارتباط با افرادي از دولتهای گذشته، حساسيت را دو چندان مي كند. حال پس از مرگ او، زمزمه ی دفن این دشمن معاند جمهوری اسلامی -که در طراحی انقلاب رنگی برای ایران، نقشی غیرقابل انکار داشت- در حاشیه زاینده رودمطرح شده است. جایی که به علت ملاحظات محیطی و جغرافیایی، برای بزرگان دینی و ملی کشور خودمان حتی شهدای گمنام هم اجازه ی دفن داده نمی شود، چرا باید مدفن یک جاسوس و یا حتی مستشرق شود؟!

به قول شهید مطهری در كتاب نهضت هاي اسلامي در صد ساله اخير "هنگامي كه يك نهضت اجتماعي اوج مي گيرد و جاذبه پيدا مي كند و مكتب هاي ديگر را تحت الشعاع قرار مي دهد، پيروان مكتب هاي ديگر براي رخنه كردن در آن مكتب و پوساندن آن از درون، انديشه هاي بيگانه را كه با روح آن مكتب مغاير است وارد آن مكتب مي كنند و آن مكتب را به اين ترتيب از اثر و خاصيت مي اندازند و يا كم‎اثر مي كنند... نفوذ و نشر انديشه هاي بيگانه... خطري است كه كيان اسلام را تهديد مي كند "

لذا با توجه به جمیع شرایط حتی به فرض تمام تلاشهایی که این فرد برای ایران شناسی نموده باشد این عمل هیچ حسن و خیری نه برای ایران و نه برای اصفهان ،شهر 23 هزار شهید دارد. مافیای روشنفکری در روزنامه‌های زنجیره‌ای با تحت فشار قرار دادن رئیس جمهورتلاش دارد مقدمات دفن او را در اصفهان فراهم کند .بسیج اساتید استان اصفهان ضمن محکوم کردن تلاشهای بعضی از افراد معلوم الحال برای خاکسپاری ریچارد فرای این عمل را ضد ایرانی ضد اسلامی و شنیع می داند و از ریاست محترم جمهور تقاضا دارد اجازه چنین عملی و اعمال مشابه را که به یقین ریچارد فرای سرلوحه آنهاست صادر ننماید.

الحمدلله علی ماعرفنا من نفسه و الهمنا من شکره . والسلام علیکم و رحمت الله 28 فروردین ماه 93
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار