کد خبر: 641868
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد !
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی از تخصیص 30 میلیارد ریال تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال پایدار به فعالین خوشه صنعتی خرمای استان خبر داد !

مهدی صفوی گفت: این تسهیلات به منظور ساماندهی، تولید انبوه از طریق راه اندازی و توسعه خوشه‌های کسب و کار و تکمیل زنجیره تولید طی تفاهم نامه مشترکی بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و صندوق مهر امام رضا به تصویب رسیده است.

وی افزود: سقف این تسهیلات که با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شود، 1000 میلیون ریال است و بازپرداخت آن باتوجه به تسهیلات اعطایی 36 تا 60 ماهه است.

صفوی یاد آور شد: مبنای میزان تخصیص اعتبار ، تعداد اشتغال ایجاد شده است و در تسهیلات کمتر از 300 میلیون ریال به ازاء هر نفر اشتغال 150 میلیون ریال و در تسهیلات بیشتر از 300 میلیون ریال به ازاء هر شغل 250 میلیون ریال اختصاص می‌یابد.

این مقام مسئول اضافه کرد: اولویت استفاده از این تسهیلات توسعه و تکمیل حلقه‌های مفقوده خوشه صنعتی خرمای استان با نگاه به توسعه کسب و کار در روستاها، توسعه مشاغل خانگی و روستایی، شبکه‌های بازار یابی و فروش محصولات و شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته 18 واحد صنعتی برای دریافت مبلغ 58 میلیارد ریال تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری برای نوسازی و تجدید ساختار به بانک‌های صنعت معدن، توسعه تعاون، ملت، صادرات و مهر اقتصاد معرفی شده‌اند و امیدواریم فعالان صنعت خرما با دریافت این تسهیلات کم بهره بتوانند بخشی از مشکلات پیش روی خود را مرتفع سازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر