کد خبر: 640836
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
به مناسبت هفته ارتش انجام شد؛

جمعی از فرماندهان ارشد نظامی ارتش و مسئولان عقیدتی - سیاسی ارتش منطقه اصفهان به همراه امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهار و محال به مناسبت هفته ارتش با آرمان‌های امام راحل و نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان دیدار و تجدیدپیمان کردند.

در ابتدای این دیدار سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی، فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان ضمن تجدید میثاق با رهبری و نماینده ایشان در این استان، اظهار داشت: ارتش نیرومند ایران اسلامی تا سر حد شهادت به ارزش‌ها پایبند است و عاشقانه، چون شمشیر آب دیده در رکاب فرمانده کل قوا آماده مقابله با دشمنان است و هر دستی که با نیت شوم به سمت ایران دراز شود از بازو قطع می‌کند.

وی با ذکر این فرمایش از امام راحل مبنی بر اینکه ارتش با تمام قوا در روز 29 فروردین‌ماه در خیابان‌های کشور رژه برود و قدرت خود را به رخ جهانیان بکشاند، متذکر شد: روز 29 فروردین‌ماه سال 58 روز تولد دوباره ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهار و محال و بختیاری تصریح کرد: حضرت امام راحل با تاکید بر حضور و ماندگاری ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایرانحیات دوباره‌ای به ارتش جمهوری اسلامی ایران بخشید و با حمایت‌های بی‌دریغ امام راحل و نایب بر حق امام زمان رهبر معظم انقلاب در طول سی و پنج سال گذشته موجبات پیشرفت روزافزون ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم شد.

وی افزود: رشد و نمو این بذر(ارتش جمهوری اسلامی ایران) کاشته شده توسط امام راحل ، در شرایط حاضر چنان شده است که موجبات تعجب همگان را برانگیخته است، رشد و آمادگی و تعهد ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چنان است که موجب خشم ابرقدرت‌های جهان گشته است.

امیر سرتیپ دوم جهادی ارسی اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران فارغ از هرگونه کشمکش‌های سیاسی و خطی گوش به فرمان فرمانده کل قوابا تمام توان خود آماده دفاع از ملت ایران و مرزهای آبی، خاکی و هوایی جمهوری اسلامی ایران است و اجازه دست‌اندازی احدی را به این نظام نمی‌دهد.

لازم به ذکر است؛ این دیدار که در دفتر امام جمعه برگزار شده بود؛ جمعی از مسئولان عقیدتی - سیاسی مناطق چهارگانه ارتش مناطق اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و فرماندهان ارشد نظامی بخش پدافند هوایی، پایگاه هوایی ارتش و مرکز توپخانه نیز حضور داشتند و بار دیگر همگی با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و نماینده ایشان در استان تجدید عهد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار