کد خبر: 639991
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
معاون برنامه‌ریزی استاندار:
معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با بیان اینکه هم اکنون دو میلیون نفر بیش از جمعیت واقعی یارانه دریافت می‌کنند، گفت: انصراف از دریافت یارانه کمک بزرگی به دولت برای تقویت زیرساخت‌ها است.

رضا عوض‌پور در نشست هماهنگی طرح هدفمندی یارانه‌ها در استان بوشهر با تشریح اقدامات صورت گرفته برای اجرای مطلوب این طرح در استان بوشهر اظهار داشت: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها جراحی بزرگ اقتصادی است و همه باید در اجرای این طرح به دولت کمک کنیم.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به آمادگی استان بوشهر برای اجرای مطلوب طرح هدفمندی یارانه‌ ها خاطرنشان کرد: هم اکنون 160 دفتر  ICT در روستاها، 82  دفتر پیشخوان دولت، پلیس به اضافه 10، پست بانک و پست در استان بوشهر از فردا آماده خدمات‌رسانی و ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه هستند.

وی گفت: همچنین برای جلوگیری از هرگونه قطعی ارتباط اینترنتی از فردا هرگونه حفاری که امکان آسیب رساندن به فیبر نوری را داشته باشد ممنوع است.

عوض‌پور اظهار کرد: اضافه شدن ساعات کاری دستگاه‌های مرتبط با ثبت نام متقاضیان طرح هدفمندی یارانه‌ها، فعالیت واحدهای سیار، پایداری شبکه اینترنت، تشدید کنترل قیمت‌ها در بازار و جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت از سوی همه صنف‌ها ضروری است

وی مشارکت مردم در اجرای مطلوب این طرح را ضروری دانست و افزود: تقویت زیرساخت‌ها از جمله بهداشت و حمل و نقل بخشی از مزیت‌های اجرای طرح هدفمندی یارانه‌هاست.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر مشارکت مردم در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: در مرحله اول طرح هدفمندی یارانه‌ها 77 میلیون نفر ثبت نام کردند این درحالی است که جمعیت رسمی کشور 75میلیون نفر است و هم اکنون معادل دو میلیون نفر بیش از جمعیت واقعی کشور یارانه دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: تاکنون دولت 140 هزار میلیارد تومان به‌عنوان یارانه نقدی به مردم پرداخت کرده است و امیدواریم با انصراف افرادی که نیازمند یارانه نیستند کمک بزرگی به دولت شود.

عوض‌پور تاکید کرد: افرادی که یارانه دریافتی در سبد خانوار آنها هیچ تاثیری ندارد و به آن نیازی ندارند باید انصراف دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر