کد خبر: 637009
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی
سردار مهدی صدیق فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مجمع بسیجیان استان مرکزی، اظهار داشت: بسیجیان با درایت و تیز‌هوشی توطئه‌های نظام سلطه را زیر نظر بگیرند و با عزم و اراده‌ای راسخ مسیر خود را به سوی جلو ادامه ‌دهند.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان زمان پیروزی انقلاب تاکنون در شرایط تحریم قرار گرفت، اما این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد که اگر آمریکا این طور تحریم شده بود، زیر بار فشارها یک روز هم بیشتر دوام نمی‌آورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: رشد، پیشرفت و تعالی میهن اسلامی و رسیدن به قله‌های افتخار با ایثار، همت، تلاش و حضور در عرصه‌های مختلف میسر می‌شود.

صدیق، یکی از مهم‌ترین برکات اقتصاد مقاومتی را استقلال دانست و خاطرنشان کرد: اساس و پایه اقتصاد مقاومتی استقلال است و اگر مستقل شدیم دیگر تحریم بر ما اثر نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: این حق مردم است تا از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و انتظار ما از مسئولان این است که توجه خاص به ‌ویژه به نقاط محروم داشته باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه تمام پیشرفت‌های عظیم ملت ایران در فضای تحریم و در سایه وحدت انجام شده است، بیان کرد: تولید علم مبتنی بر معرفت دینی و اسلامی سبب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی شده است.

صدیق یادآور شد: بسیج در جنگ نرم نیز حضوری فعال دارد و این امر موجبات نگرانی دشمنان شده و اطمینان داریم بار دیگر شاهد شکست دشمن در جنگ نرم نیز خواهیم بود.

فرمانده سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی در کارگروه اجتماعی مجمع بسیجیان با اشاره به مقابله با آثار سوء برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای، گفت: روان پریشی، ترویج مدگرایی، افسردگی شدید و گاه همراه با خودکشی، ترویج عقاید و فرقه‌های نادرست و غیر اخلاقی، فراموشی یاد خدا و معاد، سست شدن بنیان خانواده و تزلزل اعتقادی از آسیب‌های ماهواره می‌باشد.

صدیق تقویت فرهنگ بومی، دفاع از ارش‌های ملی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی، گسترش شناخت معارف الهی و تنومند ساختن باورهای اصیل دینی در جامعه را از جمله راهکارهای پیشنهادی در راستای کاهش آسیب‌ها برشمرد.

وی مهمترین مشکلات استان را ضعف سرمایه‌های سازمانی، ضعف سرمایه‌های آماری و اطلاعاتی، ضعف سرمایه‌های مالی و ضعف سرمایه‌های اجتماعی عنوان کرد.

فرمانده سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی حفظ و ارتقاء جایگاه استان در عرصه‌های مختلف تولید و ارائه خدمات و محصولات، استفاده از پتانسیل‌های منطقه، برخورداری از صنایع مادر و بالا دستی و سفارش محور و وجود پتانسیل‌های هم پوشان در استان را از ضروری‌ترین امور در افزایش شاخص‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی استان برشمرد.

صدیق در پایان تأکید کرد: ارتقاء سطح مدیریتی استان، تصویب همگرایی‌های منطقه‌ای،نیروی انسانی و جغرافیایی و حساس‌سازی نسبت به توسعه منطقه از اهداف تحقق افزایش شاخص‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار