کد خبر: 636634
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
در خراسان‌رضوی صورت گرفت
معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌رضوی گفت: ۲۰ پروژه با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود.
حسین قره گوزلویی

به گزارش خبرنگار جوان از مشهد مقدس، هادی باقری ظهر امروز در نشست خبری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌رضوی که در محل سالن کنفرانس این اداره برگزار شد, اظهار کرد: حدود 30 برنامه از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌رضوی در هفته منابع طبیعی در مشهد و شهرستان‌ها برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی در تمام دنیا بحث توسعه‌یافتگی را دنبال می‌کند، عنوان کرد: یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های فرهنگی در بخش منابع طبیعی، جلب مشارکت مردم و فرهنگ‌سازی در جامعه است که باید از این مسیر در راستای ارتقای بحث معیشتی بهره‌برداران منابع طبیعی نیز استفاده کرد.

معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: حدود 20 پروژه در هفته منابع طبیعی با شعار منابع طبیعی با مردم و برای مردم در راستای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع خراسان‌رضوی با اعتبار 2 میلیارد و 250 میلیون تومان و اشتغال 4 هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

باقری خاطرنشان کرد: در روز نخست هفته منابع طبیعی جشن درختکاری در محل بیمارستان تخصصی کودکان ‌اکبر با حضور مسئولان ارشد استانی و استاندار خراسان‌رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: روز دوم این هفته با نام منابع طبیعی، سنت الهی و سیره معصومین در قالب حضور تمام مسئولان در نماز جمعه مشهد برگزار می‌شود، روز سوم نیز با نام منابع طبیعی، بسیج سازندگی، طبیعت‌گردی و همیاران طبیعت با حضور در مراسم‌ها و گردهمایی‌‌های هفته منابع طبیعی و تقدیر از آنان اجرا می‌شود.

معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: روز چهارم هفته منابع طبیعی با شعار منابع طبیعی، جوامع محلی، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی در قالب برگزاری جلسات و گردهمایی‌های آموزشی و ترویجی خانواده‌های منابع طبیعی استان برنامه‌ریزی شده و روز پنجم از این هفته با نام منابع طبیعی، آموزش و پژوهش و تحقیقات در قالب برگزاری نشست‌های علمی با مراکز تحقیقات و دانشگاه‌ها و همچنین جلسات هم‌اندیشی برگزار می‌شود.

باقری اظهار کرد: مابقی روزهای هفته نیز در قالب برگزاری نشست مشترک اعضای شورای معاونان دادگستری خراسان‌رضوی و ارائه کتابچه‌های مقالات علمی با شعارهای منابع طبیعی، رسانه‌ و ارتقا فرهنگی و قانون و حفاظت پایدار اجرا می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار